Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@06:05:07 GMT

سوله تولید کود شیمیایی تقلبی در زنجان پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۴۶۸۸

سوله تولید کود شیمیایی تقلبی در زنجان پلمپ شد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر کردلو افزود: در بازرسی از این سوله، بیش از 10 هزار کیلو گرم کود شیمیایی تقلبی کشف شد.
وی اظهار کرد: ماموران پس از اطمینان از فعالیت متقلبانه این فرد خاطی، به همراه قاضی ویژه تعزیرات حکومتی و کارشناس اداره جهاد کشاورزی به این محل که در کیلومتر سه جاده زنجان - بیجار، واقع است اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در بازرسی از این سوله 206 کیسه کود شیمیایی تقلبی50 کیلویی به وزن 10 هزار و 300 کیلوگرم به همراه دستگاه ها و تجهیزات تولیدی کشف شد.
کردلو افزود: متهم با استفاده از ترکیب خاک و آهک سفید و به وسیله دستگاه های موجود، اقدام به تولید کود شیمیایی تقلبی کرده و به متقاضیان تحویل می داد.
وی از خریداران کود و سموم دفع آفات خواست هنگام خرید به علایم استاندارد توجه کرده و اینگونه اقلام را از مراکز مجاز، تهیه کنند.
****
اجرای طرح مبارزه با سرقت و دستگیری 6 سارق توسط ماموران آگاهی زنجان
رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح مبارزه با سرقت در 24 ساعت گذشته و دستگیری 6 سارق خبر داد و گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعات به دست آمده مبنی بر سرقت مغازه، منزل، سیم و کابل و موتورسیکلت در سطح شهرستان زنجان، طرح شناسایی و دستگیری سارقان در 24 ساعت گذشته اجرا شد.
سرهنگ جعفر رحمتی افزود: پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی با مراجعه به محل های وقوع سرقت های صورت گرفته و جمع آوری اسناد و مدارک، سرنخ هایی از سارقان به دست آورده و نسبت به دستگری سارقین اقدام کردند.
وی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیس به سرقت مغازه، منزل، موتورسیکلت و سیم و کابل اعتراف کردند که در این رابطه یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.
****
دستگیری سه سارق داخل خودرو در زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان سه سارق داخل خودرو شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: در پی وقوع چند مورد سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان زنجان ماموران طرح دستگیری سارقان داخل خودرو را اجرا و با شناسایی متهمان، آنان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
وی اظهار کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به سه فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان زنجان معترف شدند.
6084/8068
دریافت کننده: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق سابقه‌دار با ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین