Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: صعب‌العبور بودن و عدم‌استحکام منازل روستایی عمق فاجعه زلزله را بسیار زیاد کرده است.به گزارش بلاغ، سردار عبادالله عبداللهی در جمع خبرنگاران از تخریب 60 تا 100 درصدی روستاها در برخی شهرستان‌های مناطق زلزله‌زده خبر داد و اظهار داشت: صعب‌العبور بودن و عدم استحکام منازل روستایی، عمق فاجعه زلزله را بسیار زیاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: بنا بر دستور فرمانده کل سپاه، از لحظات اولیه حادثه با توجه به حضور نیروهای منطقه برای فعالیت‌های عمرانی، به همه آماده‌باش داده شد.

وی با بیان اینکه "در مرحله اول که عمق زلزله زیاد بود در بخش امداد و نجات کمک کردیم" اضافه کرد: اما اکنون با توجه به وضعیتی که در منطقه وجود دارد و تقسیم‌بندی‌ای که صورت گرفته، عملیات امدادونجات شهر به‌عهده ارتش و روستاها به‌عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

عبداللهی عنوان کرد: پراکندگی‌ای که  در روستاها وجود دارد و صعب‌العبور بودن و عدم استحکام منازل، عمق زلزله را بسیار زیاد کرده است.

وی با ابراز اینکه با توجه به مشاهداتی که از اولین روستا تا پایین‌ترین قسمت در منطقه سرپل‌ذهاب انجام شده درصد تخریب  از 60 تا 100 درصد  است، گفت: باید توان ویژه برای اسکان موقت مردم به‌کار گرفته شود و سپس بحث بازسازی و نوسازی منطقه را دنبال کنیم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه وضعیتی که وجود دارد در مرحله اول خدمات‌رسانی است و همه خدمت کردند، گفت: اما حوزه زلزله به‌حدی است که باید بیشتر از این در میدان حضور داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه تقاضای مردم روستا برای چادر و پتو و وسایل گرمایشی بیشتر بود بیان کرد: روزانه 40 هزار پرس غذا در حال پخت است و تقسیم می‌شود همچنین دو دستگاه بالگرد اختصاص یافته و از کرمانشاه پتو و چادر را منتقل و تقسیم می‌کنیم.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور موتور لنج تجاری متخلف و کشف ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های شمالی خلیج همیشه فارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار لطفعلی پاکباز اظهار داشت: با تشدید اقدامات کنترلی در گلوگاه‌های حساس در مرزهای آبی و خشکی روز گذشته و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق به کشور، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر یک فروند شناور تجاری حامل بار قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده 70دستگاه کولرگازی اسپیلت و 50 دستگاه تلویزیون LED را کشف و ضبط کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری پنج متهم در این رابطه اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قانونی شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • توضیحات جدید پلیس از ربودن یسنا + جزئیات
  • زلزله خوزستان را لرزاند