Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: صعب‌العبور بودن و عدم‌استحکام منازل روستایی عمق فاجعه زلزله را بسیار زیاد کرده است.به گزارش بلاغ، سردار عبادالله عبداللهی در جمع خبرنگاران از تخریب 60 تا 100 درصدی روستاها در برخی شهرستان‌های مناطق زلزله‌زده خبر داد و اظهار داشت: صعب‌العبور بودن و عدم استحکام منازل روستایی، عمق فاجعه زلزله را بسیار زیاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: بنا بر دستور فرمانده کل سپاه، از لحظات اولیه حادثه با توجه به حضور نیروهای منطقه برای فعالیت‌های عمرانی، به همه آماده‌باش داده شد.

وی با بیان اینکه "در مرحله اول که عمق زلزله زیاد بود در بخش امداد و نجات کمک کردیم" اضافه کرد: اما اکنون با توجه به وضعیتی که در منطقه وجود دارد و تقسیم‌بندی‌ای که صورت گرفته، عملیات امدادونجات شهر به‌عهده ارتش و روستاها به‌عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

عبداللهی عنوان کرد: پراکندگی‌ای که  در روستاها وجود دارد و صعب‌العبور بودن و عدم استحکام منازل، عمق زلزله را بسیار زیاد کرده است.

وی با ابراز اینکه با توجه به مشاهداتی که از اولین روستا تا پایین‌ترین قسمت در منطقه سرپل‌ذهاب انجام شده درصد تخریب  از 60 تا 100 درصد  است، گفت: باید توان ویژه برای اسکان موقت مردم به‌کار گرفته شود و سپس بحث بازسازی و نوسازی منطقه را دنبال کنیم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه وضعیتی که وجود دارد در مرحله اول خدمات‌رسانی است و همه خدمت کردند، گفت: اما حوزه زلزله به‌حدی است که باید بیشتر از این در میدان حضور داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه تقاضای مردم روستا برای چادر و پتو و وسایل گرمایشی بیشتر بود بیان کرد: روزانه 40 هزار پرس غذا در حال پخت است و تقسیم می‌شود همچنین دو دستگاه بالگرد اختصاص یافته و از کرمانشاه پتو و چادر را منتقل و تقسیم می‌کنیم.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری کلاهبردار ی که در پوشش خرید ضایعات عمده از شرکت‌ها با نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و پرداخت سود، ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری امروز _سه‌شننبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747293

دیگر خبرها

  • تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی /فرمانده، میزبان شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان