Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:03:12 GMT

ایلامی‌ها تا فردا گازدار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۵۶۲۳

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از گازرسانی مرحله به مرحله به سرپل ذهاب خبر داد و با اشاره به قطعی گاز ۸۰ مشترک به دلیل رانش زمین در منطقه چوار ایلام، اظهار کرد: گازرسانی به مشترکین باید از مسیر دیگر صورت بگیرد و ایلامی‌ها حداکثر تا فردا گازدار خواهند شد.

سعید مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که گاز شهرهای قصرشیرین و جوانرود وصل شده است، اظهار کرد: شبکه‌های گازرسانی در منطقه سرپل ذهاب از امنیت کامل برخوردار بودند و مشکلی در شبکه گازرسانی و خطوط انتقال وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از آسیب دیدگی ۵۰۰ علمک گاز در مناطق سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: گاز منطقه ثلاث باباجانی به تدریج وارد مدار خواهد شد، اما در منطقه سرپل ذهاب ابتدا باید نشت یابی کامل شود و سپس خانه‌های این منطقه شیر به شیر گازدار شوند. به عبارتی دیگر گاز در این منطقه مرحله به مرحله تزریق خواهد شد. برای نشت یابی گاز در منطقه سرپل ذهاب تیم‌های عملیاتی از کرمانشاه، همدان، مرکزی، اصفهان و تهران مستقر هستند. البته در این منطقه خانه‌ها خالی از سکونت است.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: ممکن است در منطقه سرپل ذهاب علمک‌ها برای بازسازی دوباره جمع‌آوری شوند، البته عملک‌هایی که قابل تعمیر هستند تعمیر خواهند شد.

گاز ایلامی‌ها نهایتا تا فردا وصل می‌شود
مومنی با اشاره به با اشاره به وقوع رانش در منطقه چوار ایلام گفت: به دلیل این که زمین شب گذشته در عمق ۴۰ تا ۵۰ متری در استان ایلام فرونشست گاز ۸۰ مشترک قطع شد و از آنجایی که مسیر گازرسانی به این مشترکین تخریب شده است باید از مسیر دیگری گازدار شوند.
وی ادامه داد: گازرسانی به این مشترکین حداقل به چهار ساعت زمان نیاز دارد و گاز آنها احتمالا امروز و حداکثر تا فردا وصل خواهد شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات توزیع سهیمه باقی المپیک در سطح قاره آسیا از امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) در فجیره امارات آغاز شد.    روز نخست این رقابت‌ها به برگزاری دیدار‌های اسلحه اپه و سابر مردان و اسلحه فلوره بانوان اختصاص داشت که طی آن نمایندگان ایران به مصاف حریفان شان رفتند.    اسلحه فلوره بانوان   زهرا کارگر نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود که با حضور ۱۴ شمشیرباز برگزار شد. کارگر در مرحله مقدماتی متحمل ۵ باخت شد و در رقابت با نماینده بحرین پیروز شد و از صعود بازماند. زهرا کارگر در جدول رده بندی صاحب جایگاه ۱۲ شد.    اسلحه اپه مردان   رقابت‌های اسلحه اپه با حضور ۲۴ شمشیرباز و از جمله محمد اسماعیلی برگزار شد. اسماعیلی در مرحله گروهی با کسب ۳ پیروزی و متحمل شدن دو باخت موفق به صعود و حضور مستقیم در جمع ۱۶ بازیکن برتر شد.    ملی پوش اسلحه اپه کشورمان در این مرحله و در رقابت با «عبدالعزیز الشاطی» از کویت ۱۵ بر ۱۱ پیروز شد و به جمع هشت بازیکن برتر صعود کرد. «رانگ لی» از چین تایپه حریف اسماعیلی در این جدول بود. اسماعیلی در این جدول و در رقابت با این شمشیرباز به برتری ۱۵ بر ۱۲ دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.   شمشیرباز اسلحه اپه ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل «هانگ وی هو» از هنگ کنگ قرار گرفت. اسماعیلی رقابت نزدیکی با این شمشیرباز برگزار کرد و با حداقل اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.   بدین ترتیب محمد اسماعیلی با وجود پیشروی تا مرحله نیمه نهایی رقابت‌های انتخابی زون آسیا از کسب سهیمه المپیک بازماند. او در رده بندی نهایی همراه با نماینده ویتنام در جایگاه مشترک سوم قرار گرفت.   قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود. ­

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • تجمع دانشجویان ایلامی در محکومیت آمریکا
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز