Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@23:24:18 GMT

وام ۱۰ میلیون تومانی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۸۰۱۴

وام ۱۰ میلیون تومانی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه

به گزارش جهان نيوز، به دنبال وقوع زلزله در استان‌های غربی کشور و وارد آمدن خسارات در این مناطق، کمیسیون اعتباری بانک مرکزی در جلسه فوق العاده خود اجرای دو اقدام از سوی نظام بانکی را تصویب کرد.

بر اساس مصوبه اول کمیسیون اعتباری، به استناد « قانون تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده در حوادث غیرمترقبه مصوب ۱۹‏/۰۳‏/۱۳۹۲» مقرر شد شبکه بانکی نسبت به امهال تمام تسهیلات اعطایی قبل از وقوع حادثه به افراد آسیب دیده ( اعم از تولیدی و غیر تولیدی، در شهرها و روستاها) به مدت دو سال از تاریخ وقوع حادثه اقدام کند و سود متعلقه توسط دولت تامین ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحدهای آسیب دیده مشمول این مصوبه، با معرفی ستاد حوادث غیرمترقبه به بانک عامل می توانند از شرایط امهال بهره مند شوند.

همچنین در جلسه این کمیسیون مقرر شد نظام بانکی نسبت به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی به هر خانوار آسیب‌دیده از زلزله در استان های غربی کشور اقدام کند. این تسهیلات با معرفی ستاد حوادث غیرمترقبه استان به بانک عامل و با شش‌ماه تنفس و تقسیط چهار ساله پرداخت می شود. سهمیه هر یک از بانکهای کشور از تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی متعاقباً اعلام می شود.
منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری

بارش باران باعث وارد شدن خسارات به عشایر استان چهارمحال و بختیاری شد، جمعیت هلال احمر استان در همین راستا اقدام به توزیع اقلام امدادی میان عشایر کرده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081642 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هشدار زلزله در تهران ۱۰ تا ۱۵ ثانیه پیش از وقوع آن + جزئیات
  • آموزش جنایت و روابط نامشروع ماحصل اخبار حوادث بدون پیوست!
  • ادعای زلزله شناس هلندی؛ وقوع زلزله شدید در روزهای ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت
  • ادعای زلزله شناس هلندی؛ وقوع زلزله شدید بین روزهای ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت
  • لزوم تشکیل یک نهاد برای تأیید صلاحیت سخنرانان/ چالش ارز؛ ‌ همه منتظر اقدام و عمل دولت
  • دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • فوت ۳۹ نفر در حوادث جوی از ابتدای سال تا ۱۵ اردیبهشت
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)