Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون با سیف از جذب ۳۰ میلیارد دلار فاینانس برای اجرای پروژه‌های عمرانی خبر داد.

محمد خدابخشی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جلسه صبح امروز ( سه‌شنبه 23 آبان ) کمیسیون متبوعش که با حضور رئیس بانک مرکزی و نماینده رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه امروز ابتدا آقای سیف گزارشی از تامین منابع خارجی از سوی بانک مرکزی که در راستای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه است ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر طبق بند الف ماده 4 برنامه ششم توسعه دولت باید در طی اجرای این برنامه 65 میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب کند که 30 میلیارد دلار آن مربوط به جذب فاینانس‌ برای مشارکت در پروژه‌های عمرانی بوده است.

بیشتر بخوانید: 95 درصد بودجه آموزش و پرورش کجا خرج می‌شود؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه بر طبق گزارش رئیس بانک مرکزی، دولت توانسته تاکنون به هدف جذب 30 میلیارد دلاری که باید در بخش فاینانس محقق می‌شد، رسیده است، تصریح کرد: کمیسیون برنامه انتظار داشت تا آقای سیف گزارشی از اقدامات بانک مرکزی به منظور جذب 35 میلیارد دلار دیگر که در برنامه ششم آمده را نیز ارائه دهد اما اشاره به این موضوع نشد.

بیشتر بخوانید: تشریح واگذاری پروژه‌های عمرانی در کشور توسط معاون رئیس‌جمهور

نماینده مردم الیگودرز گفت: در بخش دیگری از جلسه امروز گزارشی از لایحه اشتغال‌زایی در مناطق روستایی و عشایری و اقداماتی که تاکنون در این راستا انجام شده ارائه شد.براساس این لایحه دولت متعهد شده تا 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری اختصاص دهد.

انتهای پیام/

R1455/P1360/S1,15/CT1 موضوعات مرتبط سازمان برنامه و بودجه

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول بودجه انجام شد.

 رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و ما توضیح می‌دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم