Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-29@03:34:48 GMT

گل‌محمدی: بازیکنان را هوایی نکردیم!

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۸۳۴۸

گل‌محمدی: بازیکنان را هوایی نکردیم!

یحیی گل‌محمدی پس از برتری تیمش مقابل ساپیا در فینال جام شهدا اظهار داشت: از همه برگزار کنندگان این جام تشکر می‌کنم. برنامه‌ریزی خوبی داشتند. خوشحال هستیم که توانستیم به‌عنوان قهرمان خودمان را معرفی کنیم. از بچه‌هایی که زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. این بازی‌ها خیلی می‌تواند مفید باشد. بازار نیوز -  سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از اینکه در مسابقات جام شهدا توانستیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم، خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یحیی گل‌محمدی پس از برتری تیمش مقابل ساپیا در فینال جام شهدا اظهار داشت: از همه برگزار کنندگان این جام تشکر می‌کنم. برنامه‌ریزی خوبی داشتند. خوشحال هستیم که توانستیم به‌عنوان قهرمان خودمان را معرفی کنیم. از بچه‌هایی که زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. این بازی‌ها خیلی می‌تواند مفید باشد.

وی افزود: تورنمنت جام شهدا توانست ما را به شرایط مسابقه برگرداند و هماهنگی بیشتری بین بچه‌ها به وجود بیاورد. جام شهدا علی‌رغم اینکه یکی دو مصدوم تا روی دست‌مان گذاشت، اما برای‌مان سودمند بود که بتوانیم با یک روحیه بالا وارد مسابقات لیگ برتر شویم.

سرمربی تیم تراکتورسای با اشاره به بازگشت دوباره امید عالیشاه به میادین، خاطرنشان کرد: امید (عالیشاه) با بازیکنی که ما می‌شناسیم فاصله دارد. او از لحاظ بدنی کمی عقب است و حداقل یک ماه دیگر فرصت می‌خواهد. عالیشاه بازیکن خوبی است و قطعاً در آینده بیشتر از این هم به ما کمک خواهد کرد.

گل‌محمدی در مورد آخرین وضعیت مهدی شریفی و اینکه گفته می‌شود او دیگر نمی‌تواند برای تراکتورسازی بازی کند، گفت: شریفی از 21 آبان دیگر بازیکن ما نیست و نمی‌تواند برای تراکتورسازی بازی کند، مگر اینکه سپاهان مجوز بازی کردن او را به ما بدهد. ما تا نیم‌فصل روی شریفی حساب کرده بودیم و امیدواریم این اتفاق رخ بدهد، یک تعاملی بشود و بتوانیم تا نیم فصل از شریفی استفاده کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که برخی از مربیان نسبت به عملکرد تراکتورسازی معترض هستند و می‌گویند که این باشگاه بازیکنان آنها را برای رفتن به سربازی هوایی می‌کنند، تأکید کرد: واقعیت را می‌گویم؛ همه این صحبت‌هایی که می‌شود، شایعه است. اینکه ما بخواهیم به بازیکنی پیشنهاد بدهیم، زنگ بزنیم یا بخواهیم برایش مشکل بسازیم، اصلاً چنین چیزی نبوده است. ما چهار بازی دیگر داریم و الان این صحبت‌ها باعث به هم ریختن تمرکز تراکتورسازی می‌شود. از هواداران می‌خواهم به شایعات توجه نکنند و اجازه بدهند تیم با آرامش کار کند. ما هنوز فرصت داریم که وارد نقل‌وانتقالات شویم. تمرکز ما روی این بازی‌های باقیمانده تا پایان نیم‌فصل است.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره اینکه نیمکت نشینان تیم سایپا اعتقاد داشتند که فرزاد حاتمی دو بار کارت گرفته و باید در نیمه دوم از زمین مسابقه اخراج می‌شد، گفت: خیر، در نیمه اول حامد حسین علیزاده کارت گرفت.
تسنیم
برچسب ها: گل محمدی ، تراکتورسازی ، فوتبال

منبع: بازار نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!

۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت. این سومین نبرد ۲ تیم در فصل جاری است و برنده هر ۲ بازی قبلی در لیگ‌برتر ذوبی‌ها بوده‌اند. (یک بر صفر، ۴ بر یک). تی‌تی‌ها دومین بازی خود پس از جدایی پاکو خمس را درحالی برگزار می‌کنند که شانس رسیدن به قهرمانی در لیگ‌برتر را از دست داده و برای بقا در تنها جام قابل دسترس، چاره‌ای جز غلبه بر گاندو‌ها ندارند.

 قرمزپوشان در سال تقویمی جدید بردی نداشته‌اند و با ۲ تساوی و ۲ باخت، روی ریل بحران حرکت می‌کنند. تراکتور ۲ هفته قبل، ۴ بر یک مغلوب ذوبی‌ها شد و حال با هدایت موقت حمید مطهری و کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی در پی انتقام جویی است.

در سمت مقابل، گاندو‌ها در سه بازی اخیرشان ۲ پیروزی داشته و شرایط روحی نسبتاً خوبی دارند. سبزپوشان بعد از پیروزی ۴ بر یک ۲ هفته قبل حالا باری دیگر به تبریز بازگشته‌اند. نکته جالب آنکه ذوب‌آهن این فصل در خارج از اصفهان باختی نداشته و باید دید این رکورد امروز در تبریز شکسته می‌شود یا نه.

به روایت آمار:

۴۱ مسابقه بین دو تیم در چارچوب لیگ‌برتر و جام حذفی برگزار شده که ۱۵ بازی را تراکتور برده، ۱۳ مسابقه را ذوب‌آهن و ۱۳ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های تراکتور و ذوب‌آهن ۹۵ توپ از خط دروازه دو تیم عبور کرده که ۴۸ گل از آن تراکتور و ۴۷ گل سهم گاندو‌ها بوده است.

تنها تقابل ۲ تیم در قالب جام‌حذفی را ۳ بر ۲ تراکتور برده است.

نتیجه مرحله گذشته:

تراکتور با حکم انظباطی ۳ بر صفر مقابل چوکا تالش برنده شد و ذوب‌آهن با نتیجه مشابه بر آکادمی کیا تهران فائق آمد.

دیگر خبرها

  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!