Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: کنگره سراسری این جمعیت روزهای پایانی آبان برگزار می‌شود و موضوعات داخلی و خارجی و گزارش‌های تشکیلاتی در این نشست مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

مجتبی‌ شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره برنامه‌های آتی جمعیت  جانبازان انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکشنبه آینده جلسه اعضای این جمعیت در دفتر مرکزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره محور‌های مورد بحث در این نشست بیان کرد: مباحث مربوط به چگونگی برگزاری کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و موضوعات داخلی و خارجی مورد بحث قرار خواهد گرفت و گزارش‌های تشکیلاتی نیز در این نشست مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: بنا داریم کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی را در یکی از روز‌های باقیمانده آبان ماه برگزار کنیم، ولی یکشنبه درباره زمان قطعی و جزئیات نهایی این کنگره تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا

به دنبال تعیین اعضای هیات ۹ نفره اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم، امروز اولین جلسه این هیات تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته جلسه هم‌اندیشی جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم برای تاسیس فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد؛ در این جلسه اکثریت اعضاء به تشکیل فراکسیون واحد رای دادند و مقرر شد تا تشکیل اولین جلسه مجمع عمومی، فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم با نام موقت «فراکسیون انقلاب اسلامی» فعالیت کند.

در اولین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم مقرر شد که یک هیات اجرایی موقت تا زمان انتخاب اعضای شورای مرکزی فراکسیون تشکیل شود. وظیفه این هیات اجرایی موقت تهیه پیش‌نویس اساسنامه، مرام‌نامه و آیین‌نامه و تهیه فهرست منتخبان برای دعوت در فراکسیون و تهیه پیش‌نویس فرم عضویت و جدول زمانبندی تا انتخابات هیات رئیسه فراکسیون و تدارک برگزاری مجمع عمومی است.

روز گذشته در دومین جلسه هیات موسس، با برگزاری انتخاباتی ۹ نفر برای عضویت در هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی انتخاب شدند وامروز اولین جلسه هیات اجرایی موقت برگزار شد.

۹ نفر هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی، نصرالله پژمانفر، مالک شریعتی، رضا تقی‌پور، علی خضریان، محسن زنگنه، جلیل میرمحمدی، محمدتقی نقدعلی، حمید رسایی و مجتبی یوسفی هستند.

هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مقدمات تشکیل اولیه جلسه مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی را برنامه ریزی می‌کند و بعد از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقی‌مانده، اولین جلسه مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی تشکیل می‌شود.

این‌که نام فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم با عنوان «فراکسیون انقلاب اسلامی» باقی بماند یا خیر بستگی به نظر اکثریت مجمع عمومی این فراکسیون دارد که آن هم در اولین جلسه بعد از انتخابات دور دوم دوازدهم مشخص می‌شود.

قرار است در فراکسیون انقلاب اسلامی از تمامی منتخبان جریان انقلاب با تمام سلایق سیاسی اصولگرا حضور پیدا کنند تا در نهایت اصولگرایان مجلس دوازدهم در یک فراکسیون جمع شده تا مجلس آینده تعدد فراکسیون‌های سیاسی نداشته باشد.

از بیش از ۵۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم برای حضور در جلسه اولیه تاسیس فراکسیون انقلاب اسلامی دعوت شده بود که از این تعداد حدود ۴۰ نفر از منتخبان حضور پیدا کردند که این افراد در فهرست‌های مختلف سیاسی نیروهای انقلاب عضویت داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • باران در راه خراسان رضوی
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد