Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@08:48:42 GMT

هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی استان قزوین انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۹۲۷۹

هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی استان قزوین انتخاب شد

قزوین- در جلسه ای به ریاست زاهدی استاندار قزوین؛ هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی صبح چهارشنبه در اولین جلسه شورای اسلامی استان که به منظور تعیین هیئت رئیسه دوره جدید در محل دفتر استاندار تشکیل شد اظهار کرد: شوراها از ارکان مهم مشارکت مردم در تصمیم گیری ها و مدیریت امور محسوب می شوند و بعنوان نماینده مردم وظایف سنگینی برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شوراها از جمله نهادهایی هستند که مردم نظر و سلیقه خود را در آن اعمال کرده و نشان می دهند فلذا توجه به خواست مردم باید در صدر فعالیت ها و برنامه های شوراها باشد.

استاندار قزوین با اشاره به شرح وظایف شورای اسلامی استان تصریح کرد: حضور در هیات حل اختلاف شوراها و شورای عالی استان ها از جمله ماموریت های شورای استان است که نشان از جایگاه و نقش اثرگذار این مجموعه در تصمیم گیری ها و جهت گیری های توسعه ای دارد.

زاهدی گفت: همه دستگاه ها و مدیران باید کمک کنند تا شوراها در عمل موفق باشند و همه فعالیت ها و برنامه ها با همفکری و هم اندیشی پیش برود.

استاندار قزوین افزود: بنده جزو مجموعه استاندارانی هستم که در سال ۷۷ نامه مشترک و جمعی استانداران به رئیس جمهور وقت درخصوص اجرای قانون شوراها را امضا ء کردم.

در این جلسه پس از توزیع برگه های رای گیری برای انتخاب هیئت رئیسه جدید آقایان غلامرضا علینوری بعنوان رئیس، حمیدرضا دلوی نائب رئیس، عباس افتخاری منشی، علی یار حسنی بعنوان منشی و همچنین سخنگوی شورای اسلامی استان انتخاب شدند و در ادامه مراسم تحلیف و سوگند انجام شد.

همچنین حمید رضا دلوی با ۳ رای بعنوان نماینده شورای استان در هیات حل اختلاف استان برگزیده شد. و آقایان عباس افتخاری با ۴ رای و مهدی عبدالرزاقی با ۳ رای بعنوان نمایندگان استان قزوین در شورای عالی استان ها انتخاب شدند.

هیئت رئیسه جدید گفتنی است نماینده شهرستان بوئین زهرا  در اولین جلسه پنجمین دوره شورای اسلامی استان حضور نداشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد

همایش روسای شورای‌های اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان امروز (پنجشنبه) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همایش رؤسای شورای‌های اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با حضور رؤسای این شوراها و به میزبانی شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.

مجید نادرالاصلی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در این همایش روز شوراها، کارگر و معلم را گرامی داشت و اظهار کرد: دشمن در آغازین روزهای انقلاب اسلامی استاد مرتضی مطهری که فردی متفکر و ایدئولوگ انقلاب بود و ایده‌های وسیع برای کشور را داشت را گرفت و اینجا بود که امام (ره) فرمودند «آثار شهید مطهری بلا استثنا خوب است.»

وی افزود: کمیسیون ماده ۵، طرح اقدام ملی مسکن، بهینه‌سازی اراضی شهری و کاربری‌ها از جمله مواردی است که امروز مورد بحث رؤسای شوراهای استان قرار خواهد گرفت.

خبر تکمیل می شود…

کد خبر 749946

دیگر خبرها

  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری