Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:06:32 GMT

ارسال کمک های مردمی از البرز برای مناطق زلزله زده

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۹۹۳۰

ارسال کمک های مردمی از البرز برای مناطق زلزله زده

کرج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت که به دنبال وقوع زلزله درغرب کشور، کالاهای ضروری جمع آوری شده ازسوی مردم به مناطق زلزله زده ارسال شده و جمع آوری و ارسال این کمک ها ادامه دارد.

ناصرچرخ ساز روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: تاکنون یکهزارتخته چادر، 9 هزارتخته پتو، 2 هزار ست ظروف، 2 هزار قوطی کنسرو و 8هزار عدد والور به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کردکه تاکنون نیز 238میلیون و 656هزارو 500 ریال کمک نقدی ازسوی شهروندان برای کمک به مردم زلزله زده جمع آوری شده است.
وی گفت: دراستان البرز 44 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی ازسوی هلال احمر استان البرز فعال شده که ازمجموع آن ها 19پایگاه درکرج ، 6 پایگاه ساوجبلاغ، 5 پایگاه فردیس، 6 پایگاه نظراباد، 6پایگاه اشتهارد و 2 پایگاه درطالقان است .
وی اضافه کرد: همچنین 4تیم ازاین استان به منطقه زلزله زده اعزام شدند که 2تیم پیشرو و 2 تیم واکنش سریع است.
وی گفت: 60 نفر امدادگرهفت دستگاه خودرو نیز ازاستان البرز به مناطق زلزله زده اعزام شد که 3 دستگاه ست نجات، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس است.
وی خاطرنشان کرد: تیم های استانی نیز به صورت آماده باش هستند تا درصورت نیاز بیشتر به مناطق زلزله زده اعزام شوند.
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی **انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی

رئیس کل گمرک گفت: اعمال کنترل‌های هوشمند در گمرکات مرزی کشور و مناطق آزاد و ویژه نیازمند استقرار ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در مبادی ورودی است.

به گزارش ایرنا از گمرک، محمد رضوانی‌فر با اشاره به دشواری شرایط کار کارکنان گمرک در مناطق مرزی و محروم بر ضرورت تجهیز اماکن گمرکی تاکید و خواستار حمایت جدی از گمرک در تجهیز امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شد.

وی با اشاره به حجم کالاهایی که از مناطق آزاد و ویژه به گمرکات داخلی ترانزیت می‌شود، تجهیز متناسب و همسطح تمام گمرکات را در جهت ساماندهی تجارت کشور یک ضرورت برشمرد.

رئیس کل گمرک ایران افزود: وضعیت گمرکات خصوصاً در نواحی مرزی می‌بایست متناسب با حجم تجارت خارجی کشور ارتقا یابد و این امر نیازمند توجه و حمایت جدی نهادهای تصمیم‌گیر است.

رضوانی‌فر تاکید کرد: در گمرکات کشور در دو سال گذشته به اندازه تمام مدت زمان قبل از آن، دستگاه آشکارساز کامیونی نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، با این حال، گمرک کماکان نیازمند تجهیز به دستگاه‌های آشکارساز است.

وی نیز در این دیدار از تبیین نیازمندی‌های اساسی کشور استقبال کرد و افزود: این تبیین چنانچه منطقی و مستدل مطرح شود می‌تواند به یک گفتمان در محافل مدیریتی کشور تبدیل شود و قابلیت تحقق آن را افزایش دهد.

کد خبر 749967

دیگر خبرها

  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • هشدار تشدید بارش‌ها و سیل به ۱۶ استان کشور+ فیلم
  • شبکه هابل برای اولین بار با یک ماهواره ارتباط بلوتوثی برقرار می‌کند
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • تداوم بارندگی‌ها درکشور
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی