Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی گفت: در حالی که بسیاری از خادمان موکب‌ها به تازگی از عراق وارد کشور شده اند با این حال تعدادی از این موکب‌ها برای کمک به هموطنان اعلام آمادگی کرده‌اند و با همت خیرین و هیأت‌های مذهبی جهت طبخ و توزیع غذا میان هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه برپا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات؛ حسن پلارک ضمن ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده افزود: در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، به موکب‌های اربعین حسینی فراخوانی ارسال شد تا توان خود را در برای کمک به مناطق زلزله زده بسیج کنند.

وی ادامه داد: محبان اهل بیت علیهم السلام و زائران و خادمان اربعین این بار برای کمک به هموطنان زلزله زده با ندای «لبیک یا حسین» وارد میدان خدمت می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه هم اکنون در حال ساماندهی خادمان اهل بیت علیهم السلام و موکب‌ها جهت اعزام به کرمانشاه هستیم افزود: طی روز‌های اخیر با همکاری مسؤولان استانی، کمک‌هایی توسط موکب‌ها و ستاد‌های بازسازی عتبات استان‌های ایلام و خوزستان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

پلارک با بیان اینکه طبق اعلام مسؤولان اصلی‌ترین نیاز هموطنان در مناطق زلزله‌زده غذا و پتو است و از موکب‌داران خواسته شده تا جمع‌آوری کمک‌های مردمی در زمینه تأمین این نیاز‌ها متمرکز باشد گفت: ستاد بازسازی عتبات خوزستان تا کنون ۵ تریلر کنسرو، ۴ تریلر آب معدنی و ۲۵ تن آرد و ستاد بازسازی عتبات ایلام نیز دو محموله شامل آب معدنی، تخم مرغ و سایر اقلام خوراکی را به کرمانشاه ارسال کرده اند.

در ایام اربعین با همت خیرین و هیأت‌های مذهبی هزار و ۸۱۴ موکب در عراق، پایانه‌های مرزی و داخل کشور مشغول ارائه خدمات بودند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در بجنورد برپا شد.

دسته‌های عزاداری از محل میدان شهید تا امام زاده سید عباس (ع) به عزاداری می پردازند.علاوه بر آن این مراسم در شهرستان‌های مختلف استان برگزار و موکب‌هایی نیز برپا شده است.

 در هر شهرستان پنج موکب نیز برپا شده که تعداد آنها در کل استان به ۵۰ موکب می‌رسد.

شب گذشته نیز پنج موکب در بجنورد برای پذیرایی از عزاداران در بجنورد برپا شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • روش از بین بردن تیرگی زیر چشم از دید طب سنتی
  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده