Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون فرهنگي و مطبوعاتي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس از پيش فروش بن کارت تخفيف و حضور افزايشي 850 ناشر در نمايشگاه بزرگ کتاب فارس خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام بن کتاب نيز تا ساعت 23:59 بيست و هشتم آبانماه جاري است و از طريق آدرس الکترونيک www.icfi.ir قابل دسترسي مي باشد. مهدي اميد بخش با اشاره به اينکه پيش فروش بنکارت تخفيف نمايشگاه کتاب فارس آغاز شد افزود: نمايشگاه بين المللي شيراز واقع در شهرکگلستان در سال گذشته 750 ناشر را با خود همراه کرد و امسال از ٢ تا ٧ آذرماه ميزبانبيش از 850 ناشران از سراسر کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگي و مطبوعاتي اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامي استان فارس گفت: با توجه به در پيش بودن شانزدهمين نمايشگاه استاني در شيرازافزود: امسال با توجه به اينکه ناشران از اين رويداد استقبال کردند زمان ثبت نام بن کتاب تاساعت 23:59 بيست و هشتم آبانماه جاري است.
وي در عين حال اعلام کرد: براي ثبت نام بن کتاب استان فارس به سايت«www.icfi.ir» بخش نمايشگاه هاي استاني مراجعه و ثبت نام کنند.
امکان حضور کتابفروشان فارس در نمايشگاه کتاب/بنهاي کتاب تا دوهفته بعدازنمايشگاه قابل استفاده است
معاون فرهنگي و مطبوعاتي فرهنگ و ارشاد اسلامي استانفارس گفت: کتابفروشان علاقمند به همکاري در نمايشگاه کتاب مي توانند از طريق هماهنگيبا اتحاديه کتابفروشان استان، موقعيتي فراهم آورند تا دارندگان بن هاي عرضه شده درنمايشگاه از فروشگاه آنان نيز کتاب خريداري نمايند.
وي ادامه داد: اين امکان بگونه است که ٢٠ در صداز طريق بن و ١٠ تا ٢٠ درصد ديگر نيز توسط کتابفروشان براي خريد در نظر گزفته شده استو امکاني است تا درمحل خود اين خدمات را ارئه دهند. اميدبخش اشاره کرد: استفاده ازبن کارت هايي که دراين نمايشگاه عرضه مي شود تا دو هفته بعد از نمايشگاه درکتاب فروشيهاي سطح شهرشيراز نيز که درنمايشگاه کتاب با همانگي اتحاديه ثبت نام نموده اند قابلاعتبار و خريد کتاب امکان پذير است.
وي افزود: نمايشگاه کتاب، شانزدهمين دوره خود رادر شيراز از ٢ آذرماه آغاز خواهد کرد و مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي درصدداست با توجه به تجربياتي که طي اين سالها از برگزاري نمايشگاه کتاب داشته است همانندديگر سالها عمل نکند و از توانايي ها و ايده هاي اجرايي افراد توانمند در اين بخش بهرهبگيرد.
او اظهار داشت: صفر تا صد برگزاري بر عهده انجمنناشران و کتابفروشان استان فارس خواهد بود و با توجه به تجربيات و دانش اعضا اين انجمناداره کل فرهنگ و ارشاد تنها در بخش حمايتي حضور دارد و هيچگونه دخالتي در اين خصوصنخواهد داشت و در خصوص برنامه هاي جنبي نمايشگاه نيز از همکاري ساير انجمن ها و تشکلهايي که در اين زمينه داراي طرح ها و ايده هاي تازه هستند استفاده خواهد شد.
اميدبخش حضور ناشران مطرح داخلي در شانزدهمين دورهنمايشگاه کتاب فارس را يکي ديگر از تغييرات مهم اين دوره توصيف کرد و افزود: در ايندوره از بيش از ٢٠ ناشر داخلي مطرح جهت شرکت در اين رويداد مهم فرهنگي دعوت به عملآمده که براي نخستين بارشاهد حضور مطرح ترين ناشران کتاب کشور در اين دوره خواهيم بود.
معاون فرهنگي و مطبوعاتي فرهنگ و ارشاد اسلامي استانفارس در خصوص ديگر تفاوت هاي اين دوره نمايشگاه کتاب گفت: با رايزني هاي صورت گرفته،تلاش مان بر اين است که مدت زمان نمايشگاه کتاب را از ٦ روز به ٨ روز ارتقا دهميم چراکه معتقديم جايگاه فرهنگي شيراز و استان فارس با ساير استانها و شهرهاي کشور تفاوتچشمگيري دارد.
گفتني است: شانزدهمين نمايشگاه کتاب استان فارس٢ تا ٧ آذرماه در نمايشگاه بين المللي شيراز واقع در شهرک گلستان برگزار مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: در آستانه روز غرور انگیز و پرافتخار ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی نظامی با اقتدار پیام گرامیداشت این روز ملی را به تمامی عرصه‌های بین المللی خواهیم رساند.

او می‌گوید: نمونه این برنامه‌ها افتتاح دو نمایشگاه را داریم، که یکی تنوع فرهنگی در قالب عروسک‌های بسیار زیبا از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف کشور بوده است.

به گفته بندری نمایشگاه دیگر که بسیار زیبا و پند آموز است، افتتاحیه با موضوعیت نقشه‌های خلیج همیشگی فارس میباشد که از سده پنجم میلادی تا به امروز گردآوری شده و خلیج فارس را که شناخته شده برای جهان هست را به نسل امروز انتقال می‌دهیم و این نقش آفرینی و اهتمام بسیار جدی از نوع مشارکت عمومی و مردمی را در بر داشته است.

فرماندار ماهشهر گفت: در پایان از منطقه سوم دریایی سپاه، صنایع پتروشیمی، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و تمام ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی که بسیج شده تا برنامه‌های بسیار خوب و زیبا را در این روز ملی در سطح شهرستان به نمایش درآوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • وزیر فرهنگ: در خلیج فارس همه منابع غنی انرژی را داریم
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • خلیج فارس تا ابدخلیج فارس خواهد بود/یکی ازمهم‌ترین حوزه‌های تمدنی