Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، نشست صمیمانه و جلسه هم اندیشی مسئولان انجمن های ورزشی سازمان ورزش شهرداری اصفهان با حضور مدیرعامل این سازمان برگزار شد و حاضرین به بحث و گفتگو و ارائه پیشنهادات خود در جهت توسعه ورزش شهروندی پرداختند.

سرهنگ علی قاسمی در این نشست گفت : در بدو حضور خود و پس از بررسی وضعیت موجود و سرکشی به مجموعه های ورزشی مناطق 15 گانه شهری و آگاهی از داشته های سخت افزاری و نرم افزاری سازمان و انجام تحقیقات و مطالعات گسترده با دعوت از نخبگان و نواندیشان ورزش شهر و هم اندیشی با این عزیزان تغییر ساختار سازمان به شکل جدید مبتنی بر نظام های داوطلبی برگرفته از دستگاه ورزش شهروندی کشورهای هلند و دانمارک و سامانه مدیرت ورزش شهروندی پایتخت ایران اسلامی تهران بزرگ را در مناطق 15 گانه شهری اصفهان بر اساس سبک زندگی شهروندان ، تنوع فرهنگی ، فضاها ، اماکن و امکانات ورزشی موجود پیاده سازی کردیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جمع روسای انجمن های ورزشی سازمان ورزش شهرداری اصفهان انجمن های ورزشی را بازوهای فنی و اجرایی مدیریت ورزش شهروندی خواند و گفت :  نظام داوطلبی ورزش شهروندی اصفهان اکنون به مرحله تثبیت رسیده است و این دست آوردی است که از بدو آغاز به کار نظام داوطلبی ورزش شهروندی تا به امروز با سعی و تلاش فراوان مجموعه کارکنان این سازمان و استفاده از ظرفیت افراد فرهیخته،متخصص،شایسته و دلسوز ورزش و دارای مدارک علمی بالا و تجارب کافی که مورد وثوق وزارت ورزش و جوانان هستند حاصل شده است و در طول ورزش اصفهان توفیق خدمت به شهروندان عزیز را داشته ایم که به یاری خدا با برنامه ریزی و پیش بینی های انجام شده از سال آینده شاهد حضور بیش از 800 نفر از پیشکسوتان،مربیان،نخبگان، قهرمانان و دانشجویان رشته های علوم ورزشی در این چرخه خواهیم بود.

قاسمی با اشاره به این نکته که طراحی فضاهای پویای ورزشی بر اساس آمایش سرزمینی محلات نیاز امروز کلانشهر اصفهان است بیان داشت : ما برای خدمت رسانی هرچه بهتر در حوزه ورزش و سلامت به شهروندان عزیز با بیش از 20 هیات ورزشی استان همکاری نزدیک و تعامل مستمر داریم و مکررا از هیات های ورزشی مختلف خواسته ایم در حوزه توسعه همگانی رشته ورزشی تخصصی خود برنامه های مدون و پیشنهادهای اجرایی ارائه کنند تا برای خدمت به شهروندان آن ها را عملیاتی کنیم و ورزش را با سپردن کار مردم به خود مردم توسعه دهیم.

علی قاسمی فعالیت کارگروه های تخصصی، نظام داوطلبی و انجمن های ورزشی در این مدت 10 ماهه را مطلوب خواند و گفت : ما با همکاری فعالان ورزش شهر رقابت های فوتبال گل کوچک،فوتبال زمین خاکی،والیبال و رقابت های زورخانه ای جام پهلوانان محله را در محلات به بهترین نحو ممکن برگزار کردیم اما با توجه به اختصاص بودجه یک میلیارد و 400 میلیون تومان به ورزش محلات در سازمان ورزش شهرداری اصفهان امیدواریم حداقل 50 درصد از 199 محله اصفهان در ورزش محله محور با تشکیل شورای ورزش محله فعال باشند که خروجی آن هم ارتقاء سطح سلامت،شادابی و نشاط جامعه ، سپری شدن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با ورزش و کشف استعدادها در رشته های مختلف ورزشی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان از فعالیت 20 هزار نفر ورزش آموز در 570 کلاس آموزشی در رشته های مختلف ورزشی مجموعه های ورزشی این سازمان خبر داد و گفت : با توجه به تصمیمات شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر ادغام سازمان های فرهنگی تفریحی و ورزش شهرداری اصفهان و توصیه های دکتر نوروزی شهردار محترم اصفهان مبنی بر تکریم مردم و خدمت به شهروندان،چه سازمان ورزش بماند و چه ادغام شود ورزش شهر به راه خود ادامه خواهد داد چرا که ورزش با سلامت شهروندان گره خورده و جدایی ناپذیر است و مسئولان انجمن ها باید با قدرت و قوت به کار خود ادامه دهند .

داریوش باقری رییس انجمن کاراته سازمان ورزش شهرداری اصفهان ضمن اعلام برنامه های انجام شده توسط انجمن کاراته گفت : امیدواریم با حضور شهردار جدید اصفهان از حجم فعالیت های ورزشی شهر کاسته نشده و شاهد افزایش شادابی و نشاط اجتماعی با ورزش در سطح محلات و مناطق اصفهان باشیم.

احمد آقاخان رییس انجمن هندبال سازمان ورزش شهرداری اصفهان در این نشست فعالیت و زحمات علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان را شایسته تقدیرخواند وگفت : این سازمان بار اعظمی از ورزش اصفهان را بر دوش می کشد و تا زمانی که ورزش شهروندی و محلات ادامه داشته باشد ما نیز آماده انجام وظیفه و ادای دین به شهروندان هستیم چرا که ما در برابر سلامت نسل های آینده مسئولیم.

فرهاد کاوه رییس انجمن والیبال این سازمان از برگزاری رقابت های والیبال محلات در رده های سنی مختلف با حمایت سازمان ورزش شهرداری خبر داد و گفت : ما در چند ماه گذشته با پشتوانه سازمان ورزش شهرداری اصفهان رقابت های والیبال گروه های سنی پایه را برگزار کردیم که بدون تردید این امر در استعدادیابی و کمک به رشد والیبال اصفهان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

محمدعلی اساسی رییس انجمن ورزش همگانی سازمان ورزش شهرداری اصفهان نقش این سازمان در حمایت از ایستگاه های ورزش شهروندی را بسیار ارزشمند دانست و گفت : دیدگاه و برنامه ریزی های مدون مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان تداوم فعالیت با کیفیت ایستگاه های ورزش شهروندی را در بر داشت و ما شاهد رشد آمار ورزشکار در این 133 ایستگاه ورزش شهروندی در سطح شهر هستیم که امیدواریم با فعالیت و پیگیری کارشناسان ورزش مناطق 15 گانه شهری و شناسایی مکان های مناسب شاهد رشد تعداد این ایستگاه ها هم باشیم.

در ادامه این نشست روسای انجمن هایفوتبال،بدمینتون،یوگا،تیراندازی،کبدی،کشتی،وزنه برداری، اتوموبیلرانی و دیگر انجمن ها به ارائه گزارش و پیشنهاد های خود پرداختند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از تداوم عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح این شهر توسط مدیریت شهری خبر داد.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح شهر سمنان توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان استمرار دارد.

وی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سمنان، افزود: عملیات خاک‌برداری، نصب جداول در معابر و احداث خیابان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن در بلوار سفیر و تسطیح خیابان‌های این طرح در شهرک کوهسار در حال انجام است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: احداث معبر در شهرک بهارستان، اجرای عملیات جدول‌گذاری در خیابان نهضت، آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی، جدول‌گذاری در شهرک ۲۳ هکتاری، ترمیم سنگ‌فرش پیاده‌راه امام (ره)، ساخت پله‌های ارتباطی در مجموعه تفریحی گردشگری استخر زاوقان، آسفالت دوربرگردان در بلوار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ایجاد معبر و جدول‌گذاری در چهارراه ورزش توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان در روزهای اخیر انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان تصریح کرد: عملیات عمرانی مرحله نهایی بتن‌ریزی کوله غربی تقاطع پل بلوار فدک به میدان حسن‌آباد در حال اجرا است.

کد خبر 747883

دیگر خبرها

  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»