Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری برنا  استان تهران،محمدرضا یوسفی در جلسه مشترک شورای اداری و برنامه ریزی شهرستان ورامین که در خانه بوم گردی روستای کویرآباد از توابع بخش جوادآباد این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: دست یابی به رشد اقتصادی 8 درصدی تکلیفی است که در قانون ششم توسعه به آن اشاره شده و همه دستگاه های شهرستانی نیز موظفند تا سهم خود را برای رسیدن به این هدف مهم ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اگر تمامی ابزار شامل فروش نفت ، صادارت ، سرمایه گذاری داخلی و خارجی و جذب بخش خصوصی فراهم شود ، تنها 5 و نیم درصد از این رشد 8 درصدی محقق می شود و 2 و نیم درصد مابقی این رشد ، مربوط به بهره وری است.

یوسفی افزود: یکی از مهمترین اهداف سند چشم انداز و برنامه ششم توسعه کشور توسعه متوازن و پایدار ، دست یابی به رشد اقتصادی و حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است که این مهم به واسطه توجه به بهره وری محقق می شود.

وی بیان کرد: ارتقای بهره وری در حوزه ، زمینه ساز تحقق اقتصادمقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب است و تمامی دستگاه های اجرایی ، خدماتی و کشاورزی موظفند تا در راستای ارتقاء بهره وری حرکت کرده و دست یابی به این مهم را محقق کنند.

فرماندار ورامین با تأکید بر مطالعه قانون ششم توسعه توسط مسئولان ادارات گفت : اجرای این قانون وظیفه مسئولان ادارات و نهادهای دولتی است و باید از مطالب ، خواسته ها و وظایف قانونی خود در این قانون آگاهی داشته باشند تا بتوانند فاصله خودرا با قانون ششم توسعه بسنجند.

یوسفی افزود: بزرگان و اندیشمندان کشور قانون توسعه کشور را تدوین کرده اند تا کشور در پایان اجرای آن به رتبه نخست اقتصاد منطقه دست یابد حال باید دید که جایگاه هر دستگاه در دست یابی به این چشم انداز کجاست.

وی از توسعه روستا و روستا محوری به عنوان یکی از مهمترین محور های توسعه منطقه یاد کرد و افزود: ورامین از اقلیم مناسبی برخوردار است که در حوزه گردشگری و بوم گردی مورد غفلت واقع شده و توجه به این بخش می تواند بسیاری از کمبودهای اقتصادی منطقه را برطرف کند.

فرماندار ورامین گفت: امروز بسیاری از مردم خواستار حضور در اقلیم های بکر و محیط زیست پاک هستند لذا با توسعه فعالیت های اقتصادی و گردشگری در مناطق روستایی ، می توان بسیاری از گردشگران را به مناطق جذب کرد.

فرماندار ورامین به وقوع زلزله در کرمانشاه اشاره کرد و  گفت: به خاطر برخی رفیق بازی ها شاهد اهمال کاری در امور ساخت ساز روستایی و شهری ورامین  هستیم و به همین خاطر در لب مرز زلزله می اید اما دیوار منازل ورامین ترک می خورد.

یوسفی گفت: من کوچه های حاشیه ای شهر ورامین  را بازدید کردم ،اگر در ورامین زلزله بیاید دچار  مصیبت عظیم می شویم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دیده‌بان ایران، پس از اجرای طرح «نور» و بازگشت مجدد گشت ارشاد، مناقشات حقوقی را مبنی براینکه وقتی لایحه حجاب و عفاف در مرحله رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان قرار دارد، چگونه نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را دوباره به خیابان‎ها آورده، ایجاد کرده است.

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به اینکه لایحه حجاب و عفاف در چه مرحله‌ای قرار دارد، به دیده‌بان ایران گفت: «یک سری ابهاماتی که شورای نگهبان گرفته است را برطرف کرده‌ایم. انشاالله به رای کمیسیون می‌گذاریم و به شورا می‌فرستیم.»

وی در واکنش به بازگشت مجدد گشت ارشاد عنوان کرد: «قانون دارند. بر اساس قانون می‌توانند.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه گشت ارشاد براساس کدام قانون است، به دیده بان ایران گفت: «قانونی که مصوب کردند ... (مکث می‌کند) فکر می‌کنم شورای عالی انقلاب فرهنگی، دقیق یادم نیست.»

این نماینده مجلس درخصوص اینکه چرا با وجود تصویب نشدن لایجه حجاب و عفاف، گشت ارشاد مجدد بازگشته است، اظهار کرد: «از خودشان بپرسید.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه آیا مخالف گشت ارشاد است، گفت: «خیر، هرچه قانون بگوید باید به آن عمل کنیم.»

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان