Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اعضاي هيات مديره اتحاديه موسسات فرهنگي قرآن و عترت با مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي ديدار و گفت و گو کردند. "محمدمحمدپور" دراين نشست؛ وحدت،‌ انسجامو داشتن چشم‌انداز و برنامه هاي راهبردي را از عوامل موثر در تقويت فعاليتهايقرآني دانست و گفت: تمسک ما به آموزه هاي قرآني بايد معرفت بار و عميق باشد تا درمواجهه با چالش هاي مختلف پاسخگو بوده و در برابر آسيب ها و گزندها ايمن و مقاومباشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، از مديران و فعالانموسسات قرآن و عترت خواست تا با هدف‌گذاري، برنامه‌ريزي و تعيين شاخص‌هاي حرکت وتوسعه و همچنين‌ ترسيم يک چشم انداز و افق مناسب در تقويت کمي و کيفي جريان قرآنياستان، اهتمام نمايند.
وي توسعه، ترويج و تعميق فعاليتهاي قرآني را از اهم فعاليتهاياين اداره کل برشمرد و گفت: مشارکت عمومي از چالش هاي اساسي حوزه فرهنگ است و موسسات بايد پيگير اين مساله باشند.
محمدپور از آمادگي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان جهتحمايت از اتحاديه موسسات فرهنگي قرآن و عترت و واگذاري کارهاي اجرايي مانندبرگزاري نمايشگاه قرآن و عترت به اين موسسات خبر داد.
وي رسالت دستگاههاي حاکميتي را تسهيل و هموار ساختن مسيربراي فعاليتهاي قرآني دانست و اظهار اميدواري کرد با وجود ظرفيت‌هاي فراوان در استانشاهد رشد و شکوفايي بيش از پيش فعاليتهاي قرآني باشيم.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تاکيد کرد: برنامه هايي که در حوزه علوم قرآني اتفاق ميافتد بايد به معرفت افزايي و عمق بخشي فعاليتهاي قرآني کمک نمايد.
وي همچنين خواستار همگاني شدن فعاليت هاي قرآني در جامعهشد.
در اين نشست مديران مسوول موسسات قرآن و عترت به تبيين ديدگاههاو نظرات خود براي تعالي بخشي فعاليتهاي اين حوزه پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود