Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@12:54:22 GMT

ایجاد امنیت از وظایف مهم نیروی انتظامی است

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۷۸۰۳

ایجاد امنیت از وظایف مهم نیروی انتظامی است

خبرگزاری شبستان: جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه شهرستان صومعه‌سرا از شهرستان‌های خوب در حوزه امنیت است، گفت: تولید و ایجاد امنیت از وظایف مهم نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا؛، سرهنگ مهرداد مهرگان، جانشین فرماندهی انتظامی گیلان پیش از ظهر امروز(24آبان) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی صومعه‌سرا که در مجتمع فارابی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان صومعه‌سرا یکی از شهرستان‌های خوب در حوزه امنیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا با توجه به مولفه‌هایی که در سنجش امنیت است، فراتر از حد متوسط استان نسبت به شهرستان‌های دیگر است، افزود: امنیت در صومعه‌سرا در راستای پیشگیری از وقوع جرایم و کشف جرم است.

 

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان، تولید و ایجاد امنیت را از وظایف مهم نیروی انتظامی دانست و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، تولید امنیت در حوزه کاری به تعبیر مجاهد فی سبیل الله است.

 

سرهنگ مهرگان با بیان اینکه عنوان مجاهد فی سبیل الله فقط مختص سربازان نیروی انتظامی نیست بلکه همه مردمی که در راستای ایجاد امنیت کشور فعالیت می‌کنند، مجاهد فی سبیل الله هستند، تصریح کرد: به واسطه تعامل خوبی که در مجموعه حاکمیتی و شورای تامین شهرستان است شاهد امنیت خوبی در صومعه‌سرا هستیم.

 

وی با بیان اینکه امنیت پایدار زمانی ایجاد می‌شود که همه مسئولان و مردم نقش خود را به درستی در کشور و جامعه ایفا کنند، خاطرنشان کرد: امنیت همچون ساختمانی است که روز به روز در حال فروپاشی و احداث است.

 

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان اظهار کرد: در حوزه استحفاظی صومعه‌سرا طبق نظرسنجی‌های محسوس و غیرمحسوسی که انجام شده انتظار مردم از امنیت از حد متوسط پایین‌تر بود و انتظارشان این است که در زمینه تصادفات راهنمایی و رانندگی و موادمخدر نیروی انتظامی بیشتر ورود کند.

 

سرهنگ مهرگان، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری نیروی انتظامی برای ایجاد یک امنیت پایدار برای مردم را بر اساس آخرین مولفه‌ها و متدهای امنیت دانست و افزود: اقدامات ما اقدامات اصولی و برنامه‌ریزی شده است که در مرحله نخست اولویتمان، پیشگیری می‌باشد.

 

وی با بیان اینکه در اقدامات پیشگیرانه دست خود را به سوی مردم دراز می‌کنیم تا مشارکت داشته باشند، گفت: زمانی که مردم ما را قبول داشته باشند آنوقت در بحث ایجاد امنیت در کشور موفق حاضر خواهیم شد.

 

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه در کشورهای دیگر خط قرمزشان دخالت مردم در حاکمیت است ولی در کشور ما در  برخی از حوزه‌ها راغبیم که مردم ورود کنند و با انتقادهای خود ما را راهنمایی کنند، تصریح کرد: بسترهای تهدید امنیت بسیار وجود دارد اما تلاش کردیم این تهدیدها به فرصت تبدیل شود.

 

سرهنگ مهرگان با بیان اینکه مراسمات اربعین و ایام محرم و ...اگر با برنامه ریزی های درست انجام نشود از فرصت به تهدید تبدیل می‌شود، خاطرنشان کرد: همه باید در حوزه امنیت مشارکت داشته باشند و همدلی و همزبانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه سرهنگ اردشیر آقاجانی از افسران تحصیل‌کرده و باسواد ما در نیروی انتظامی بود که فرماندهان استانی رضایت تام از وی داشتند، اظهار کرد: این فرمانده تمام توانش را در زمینه خدمتگذاری به مردم به کار بست.

 

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه ما در مسئولیت سپاری به فرماندهان از گزینه‌های همان حوزه و منطقه استفاده می‌کنیم، افزود: یک روند برنامه ریزی شده در سطح انتخاب فرماندهان وجود دارد که آن شایسته سالاری است.

 

سرزهنگ مهرگان با بیان اینکه به دنبال ایجاد امنیت در کشور هستیم، گفت: سرهنگ عبدالعلی شعبانی هم تحصیلکرده و هم مشرف به مسئولیت خود است که به عنوان فرمانده انتظامی صومعه‌سرا معرفی می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم