Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در آیین تجلیل از خادمان عرصه کتاب وکتابخوانی گفت: در 3سال گذشته حدود 300ملیون تومان بن تخفیف کتاب بین مردم در استان توزیع شده است که باید میزان این یارانه تخفیف به کتاب برای اشتیاق مردم به کتابخوانی افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمشبد نژاد، در ادامه افزود: به 9000 کتاب در سطح استان پرداخت یارانه داشته ایم که در این زمینه باید از فرهنگ کتاب وکتابخوانی برای پیشرفت کشور واستان کمک بگیریم.

وی گفت: نگاه اسلام به کتاب وکتاب خوانی بسیار خوب بوده است و در این زمینه ماهم که خود را مسلمان مینامیم باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: با تغییر نگاه جامعه با ایجاد فرهنگ کتاب وکتابخوانی می توانیم نگاه تازه و جدیدی را برای پیشرفت در کشور ایجاد کنیم.

معاون استاندار در ادامه با اشاره به اینکه باید به محصول کتاب وکتابخوانی توجه کنیم گفت: باید بستر را برای نخبگان کتابخوان در استان ایجاد کنیم و انها را مورد حمایت قرار دهیم.

انتهای پیام/گ

تجلیل از خادمان عرصه کتاب در زاهدان

وی تصریح کرد: باید توجه مان را برای پیشرفت نواوری اموزشی در مجتمع ها و مدارس برای ایجاد فرهنگ کتاب و کتابخوانی گسترش دهیم چون مهمترین سرمایه ما نیروی انسانی اموزش دیده و کتابخوان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدجواد ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

دانشجویان معترض آمریکایی که در دفاع از مردم فلسطین توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می شوند بر خادمان حرم های شریف، شرف دارند.

دولت ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.

کد خبر 849414 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»
  • خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند
  • خادمان بابلسری چایخانه حرم رضوی
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی