Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@23:12:13 GMT

هیچ ذخیره و میراثی سودمند و باارزش‌تر از کتاب نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۸۵۱۵

هیچ ذخیره و میراثی سودمند و باارزش‌تر از کتاب نیست

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اظهار کرد: هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و باارزش تر از کتاب نیست؛ چراکه کتاب، مایه آرامش روحی انسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حجت بابایی در مراسم بزرگداشت روز کتاب و کتابداری و تجلیل از کتابداران و پرسنل کتابخانه واحد کرمان با برشمردن فواید کتاب و لزوم توسعه فرهنگ مطالعه توضیح داد: «کتاب همدمی است که اندوه را می زداید و مطالعه کننده را از تنهایی در می آورد و به او حکمت های جان پرور می آموزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

معاون پژوهش و فناوری واحد کرمان با اشاره به تلاش غرب برای نفوذ در جامعه اسلامی ایران و مباحث مهم جنگ نرم تصریح کرد: «در واقع وقتی جهل و بی خبری، جامعه ای را از پای درآورد، یا شبهه ها ذهن جوانان را فلج کند، بدون شک یکی از مهم ترین کارهایی که می تواند آفت جهل را بزداید، مطالعه است و آنچه می تواند شبهه های ذهنی را دفع کند و ایمان و اطمینان را به قلب ها باز آورد، کتاب خوانی است.»

وی با برشمردن ویژگی های کتاب خوب و ماندگار افزود: «یکی از مهم ترین ویژگی های چنین آثاری، در نظر گرفتن این نکته مهم است که این گونه کتاب ها دست کم پاسخی به یکی از سوال ها و یا نیازهای مخاطبان خود بدهند، پاسخی که با توجه به اولویت ها، زیبا و متین و استوار و قانع کننده باشد.»

به گزارش آنا در پایان این مراسم از دست اندرکاران حوزه نشر و کتابخانه دانشگاه تجلیل شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل امور عشایر استان  از خسارت ۲ میلیارد و 500 میلیون تومانی سیل و بارندگی‌های اخیر به زیر ساخت‌های عشایری شهرستان سربیشه خبر داد.

ابراهیمی افزود: : تردد عشایر در طول بیش از پانصد کیلومتر از ایل راه‌ها که بر اثر سیل تخریب شده است امکان پذیر نیست. 

وی گفت: منابع ذخیره آبی، جایگاه‌های نگهداری دام و همچنین انبار‌های ذخیره علوفه از دیگر زیر ساخت‌هایی هستند که بر اثر جاری شدن سیل و بارش باران تخریب شده است.

دیگر خبرها

  • نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی، ارتقا یافته است
  • این ۴ نکته عمرتان را ۶ سال افزایش می‌دهد
  • سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد
  • ابتذال در سینما برآیند تقاضا است/ از کیهان بچه‌ها شروع کردم
  • (ویدئو) صداوسیما: نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه
  • ببینید | صداوسیما: ذخیره طلا و دلار در خانه در قرآن نکوهش شده است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها:عدد دقیقی از سرانه مطالعه در کشور نداریم!
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • (ویدئو) گوسفند غول‌پیکری که در تاجیکستان مثل طلا باارزش است
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف