Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فن‌آوری و فن بازار در یاسوج برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مجید محنائی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به چهارم تا دهم آذرماه بنام هفته پژوهش و فن‌آوری اظهار داشت: عرضه عملکردهای مطالعاتی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و دستگاه‌های اجرائی و تشویق و تقدیر از پژوهشگران، فن‌آوران، موسسات پژوهشی و دستگاه‌های اجرائی از اهداف اصلی هفته پژوهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ارزیابی فعالیت‌های پژوهشی و فن‌آوری یک‌ساله دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری و دستگاه‌های اجرائی و افزایش حساسیت و توجه مدیران استانی به فعالیت‌های پژوهشی و فناوری نیز از دیگر اهداف برنامه‌های این هفته است.

محنائی با اشاره به 13 برنامه‌های استانی در هفته پژوهش و فن‌آوری، افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن‌آوری و فن بازار و رونمایی از دستاوردهای جدید در استان، برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری و برگزاری جشنواره شناسائی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده (شتاب ملی) و تجلیل از ایده پردازان منتخب استانی از جمله این برنامه‌ها است.

وی عنوان کرد: تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فن‌اوری دانش آموزی در سطح استان، تبلیغات هدفمند رسانه‌ای (مطبوعاتی، رادیو و تلویزیونی، اینترنتی) در سطح استان، برگزاری نمایشگاه فن بازار، مستند سازی یافته‌ها و دستاوردهای پژوهش و فناوری جدید و انتخاب استان‌های برتر در حوزه پژوهش و فناوری و اجرایی در اجرای برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

محنائی برگزاری نشست‌های تخصصی، سمینارهای علمی و...، برگزاری برنامه دانشگاه با درهای باز در یکی از روزهای هفته برای حضور محققان و دانش آموزان در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، دیدار با برجستگان و پیشکسوتان علمی استان و تجلیل از خدمات آنان، برگزاری سمینارهای نیازشناسی توسط کارشناسان سازمان‌ها در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی و فن‌اوری و برگزاری تورهای پژوهشی و تحقیقاتی را نیز از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش عنوان کرد.

انتهای پیام/

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد