Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: ۳ کشتی گیر قمی در مسابقات بین المللی جام شاهد روی تشک می‌روند.

محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهار نماینده کشتی فرنگی استان قم شامل ۳ کشتی گیر و یک مربی برای حضور در رقابت‌های بین المللی جام شاهد به اردوی تیم ملی فراخوانده شده‌اند و در این مسابقات بین المللی با حریفان داخلی و خارجی سرشاخ می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران برای حضوری پرقدرت در مسابقات بین المللی جام شاهد طی روزهای ۲۸ آبان تا ۸ آذرماه در خانه کشتی شماره ۲ تهران برگزار خواهد شد که به راین اساس در بین اسامی نفرات دعوت شده به این اردو نام ۴ نماینده از قم نیز به چشم می‌خورد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: علیرضا نجاتی کشتی گیر فرنگی کار استان قم در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد جواد رضایی در ۶۳ کیلوگرم و محمد رضا رضایی در وزن ۸۲ کیلوگرم فرنگی کاران خوش آتیه قم هستند که برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران فراخوانده شدند.

وزیری بیان داشت: علاوه بر این ۳ کشتی گیر قمی یک مربی از کشتی قم نیز در این مسابقات بین المللی حضور دارد چنان که روح الله میکائیلی مربی کشتی فرنگی استان قم درحال حاضر به عنوان مربی  تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای کشور مشغول به آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقات جهانی است.

وی عنوان کرد: کشتی فرنگی قم توانسته در ماه‌های اخیر روزهای موفقی را پشت سر بگذارد به طوری که در مسابقات لیگ کشتی فرنگی نیز با وجود محدودیت‌ها و مشکلات موجود توانستیم مقام سوم را در قالب تیم شهدای مدافع حرم قم به دست بیاوریم و مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور نیز چندی پیش در قم برگزار شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: برگزاری دوره آینده مسابقات کشتی بین المللی یادگار امام در قم در دستور کار هیئت کشتی استان قم قرار دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد

امیر قاسمی منجزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات امسال به بهترین نحو برگزار شد که جا دارد از آقایان جمالپور و زمانپور تشکر کنم که واقعاً تلاش شبانه روزی داشتند.

وی با بیان اینکه چند نفر از کشورهای خارجی در مسابقات یادشده شرکت کردند که امید است بازخورد خوبی برای استان خوزستان داشته باشد، اضافه کرد: از ۶ وزن ۴ تا خوزستانی قطعی است که امیدواریم بیشتر شود.

پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: مسابقات را دو سال قبل داشتیم و لیگ برتر را سال گذشته میزبانی کردیم و امیدواریم مسؤولان خوزستان بیشتر کمک کنند تا این مسابقات به بهترین شکل انجام شود.

قاسمی منجزی یادآور شد: از سال ۸۲ تا ۱۴۰۲ در معیت تیم‌ملی بودم و تمام تلاشم را برای تیم‌ملی انجام دادم.

وی گفت: میرزازاده قهرمانی آن بخش کوچکی از پهلوانی او است، او آنقدر از همه نظر پهلوان هستند و در تمام‌مراحل زندگی قهرمانی و پهلوانی زندگی می‌کند و عزم را جزم کرده که تاریخ ساز شود. او اولین کسی است که توانست رضا کابالپ را ببرد و شاهکار کرد که امیدواریم با طلای میرزازاده کلکسیون افتخارات کامل شود.

کد خبر 6089344

دیگر خبرها

  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی