Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانی فوتبال نوجوانان کشور برابر سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر ،  فصل جدید لیگ فوتبال قهرمانی نوجوانان کشور از پنج‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود که تیم فوتبال صبای قم بر اساس قرعه در اولین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف تیم فوتبال نوجوانان سپاهان اصفهان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های نوجوانان صبای قم و سپاهان اصفهان در حالی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه ۲۵ آبان‌ماه در ورزشگاه تختی قم برابر هم قرار می‌گیرند که هر ۲ تیم تا پایان مسابقات خود در دور گروهی راهی طولانی در پیش دارند و صبای قم با ترکیبی که به اغلب از بازیکنان بومی تشکیل شده به دنبال صعود از گروه خود است.

رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور با حضور ۳۲ تیم در ۴ گروه ۸ تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند اما تیم قعرنشین هر گروه به دسته مناطق که ویژه مسابقات قهرمانان استان‌ها است سقوط می‌کنند.

صبای قم در این مسابقات با تیم‌های صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان، شاهین شهرداری بوشهر، نفت اهواز، امید بندر گناوه، استقلال بوشهر و سپاهان اصفهان در یک گروه قرار گرفته و باید ۱۴ بازی برگزار کند به طوری که شیوه برگزاری مسابقات به روش رفت و برگشت است.

باشگاه صبای قم علاوه بر تیم بزرگسالان خود که در لیگ دسته اول کشور حضور دارد در لیگ‌های قهرمانی نوجوانان، دسته اول جوانان و دسته برتر امیدهای کشور حضور دارد اما در رده نونهالان در سطح کشوری تیمی ندارد.

صبا سال گذشته در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور حضور داشت که در مرحله گروهی با قرار گرفتن در رتبه سوم مرحله گروهی نتوانست به دور بعد صعود کند در حالی که صبا در سال‌های اخیر به طور متوالی در دسته برتر نوجوانان حاضر بوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام