Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با اختصاص یک روز از حقوق آبان ماه خود به زلزله زدگان غرب کشور، همدردی خود را با مردم زلزله زده این منطقه اعلام کردند

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،بر اساس مصوبه‌ هیأت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای، یک روز حقوق کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کارکنان این دانشگاه با رضایت پرسنل دانشگاه به زلزله زدگان غرب کشور تخصیص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این مصوبه آمده است: حقوق یک روز کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور طی ضوابطی که اداره کل مالی اعلام خواهد کرد در حمایت از آسیب دیدگان زلزله غرب کشور تخصیص یابد.

سعید نجفی در این باره گفت: در پی حادثه و مصیبت زلزله ۷.۳ ریشتری استان کرمانشاه که بسیاری از هموطنان ما را داغدار و ایران را عزادار کرد، کارکنان خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه‌ای بنابر وظیفه و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و همگام با ملت شریف ایران اسلامی یک روز از حقوق خود را برای کمک به عزیزان مصیبت دیده اختصاص دادند.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در ادامه ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و ابراز همدردی با مصیبت دیدگان زلزله غرب کشور افزود: امیدواریم این اقدام ناچیز همدردی کوچکی در برابر این مصیبت بزرگ باشد و التیامی بر دردهای آنها باشد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف استان در اجتماعی به منظور حمایت از دانشجویان آزاده جهان در آمریکا و اروپا در خیزشی دانشجویی ضد جنایت اسرائیل غاصب در کشتار مسلمانان مظلوم غزه، از این بیداری دانشجویان حمایت کردند.

اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های استان امروز شنبه ۸ اردیبهشت در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا ،اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم کردند.

همچنین تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان برخی دانشگاه ها نیز برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، برگزار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات