Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@14:19:01 GMT

◄ تبلیغات بر روی اتوبوس‌های شهری ماندگار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۰۷۹۷

◄ تبلیغات بر روی اتوبوس‌های شهری ماندگار شد

تین‌نیوز | 

دبیر کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران از برگزاری هجدهمین جلسه کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای شهر تهران با حضور معاون شهردار، مدیرعامل اتوبوسرانی و اعضای  شورای شهر در یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدعلی کرونی با اشاره به مطلب فوق، تصریح کرد: اعضای کمیسیون حمل‌ونقل، معاون شهردار در این بخش، با قرارگرفتن در یکی از اتوبوس‌هایی که دیوار آن با تبلیغات پوشیده شده بود، از نزدیک با زاویه دید مسافران هنگام استفاده از این دست اتوبوس‌ها آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به متقاعد شدن اعضای کمیسیون حمل‌ونقل اشاره کرد و گفت: به اذعان اعضای شورای شهر علیرغم پوشیده شدن دیواره اتوبوس‌ها با بنرهای تبلیغاتی، دید کافی از داخل به خارج وسیله نقلیه وجود دارد.

کرونی در بخش دیگری از سخنان خود به محدودیت دید در شب این قبیل اتوبوس‌ها اشاره کرد و افزود: از داخل اتوبوس‌ها فضای بیرونی شهر به خوبی قابل تشخیص است اما، مساله وقتی بزرگ می‌شود که هوا رو به تاریکی می‌گذارد و اشراف به تشخیص ایستگاه‌ها برای برخی مسافران به سختی ممکن می‌شود.

عضو شورای شهر به حضور پیمانکار تبلیغات بر روی اتوبوس‌ها در جلسه تشکیل شده در اتوبوس شهری اشاره کرد و ابراز داشت: آن‌چه مسلم است آنکه تبلیغات بدنه اتوبوس‌ها حذف نخواهد شد ولی در نحوه تبلیغات بازنگری خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر مرسوم بودن این مدل تبلیغات بر دیواره وسایل حمل‌ونقل عمومی از جمله اتوبوس، خاطرنشان کرد: در تمامی دنیا این نوع تبلیغات وجود دارد اما باید مشکلات آنها را برطرف کرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز یک فوریت مصوبه تکمیل طرح آب و فاضلاب شهر بررسی می‌شود، اظهار کرد: برای تمدید این مصوبه یک فوریت ارائه شده است.

وی همچنین تصریح کرد: سامانه پایش مصوبات شورا که پیش از این پایه‌گذاری شده بود و متوقف مانده، به ثمر رسیده و امروز از این سامانه رونمایی شده و در آن کل مصوبات پایش خواهد شد و در دسترس قرار خواهد گرفت. در جلسه امروز گزارش سه ماهه حساب درآمد و هزینه شهرداری نیز ارائه خواهد شد.

چمران در خصوص ایجاد فرهنگسرا در بوستان لاله نیز یادآور شد: بعد از جشن ماه رمضان احساس شد که فضا‌هایی برای چنین طرح‌هایی مورد نیاز است. این موضوع مطرح شد که درختی قطع نمی‌شود و ما نیز اجازه نخواهیم داد درختی قطع شود. باید منتظر باشیم طرح ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در دوره سوم طرحی مصوب شد که در بوستان‌هایی با مساحت بیش از یک هکتار مسجد و کتابخانه احداث شود و ساختمان اداری منع شده است، گفت: البته طرح باید به شورا ارائه شود و هیئت موردنظر طرح را مورد بررسی قرار دهد و اگر نیاز بود احداث شود به شرطی که درختی قطع نشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در منطقه ۱۵ بارندگی بوده و یک کارگر به دلیل تعصب کاری خود در حال بازگشایی نهر برای جلوگیری از سرریز شدن آب بوده که متاسفانه مفقود شده و هنوز پیدا نشده است. باید چنین اقداماتی با دقت صورت بگیرد و برنامه‌ریزی از قبل انجام شده باشد تا حادثه‌ای رخ ندهد. قاعدتا hse رعایت نشده است.

چمران با بیان اینکه قرارداد‌ها منع انتشار داشته و هرکسی درخواست داشته قرارداد را تحویل گرفته است، گفت: قرارداد مشکلی ندارد و هریک از اعضا بخواهند در دسترس آنها قرار خواهد گرفت. وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و دیگر بخش‌ها قرارداد را در اختیار دارند. چنین قراردادی در سال ۹۶ نیز وجود داشته و مورد خاصی ندارد. در ساخت واگن‌ها تکنولوژی به کشور وارد می‌شود و این تفاوتی مترقی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است