Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر فرهاد آریان فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه همزمان با وقوع زلزله نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه سرپل ذهاب حضور داشتند، افزود: 2 هزار تخته از چادرهای توزیع شده از محل کمک های ارتش و سه هزار و 600 تخته نیز از محل کمک های هلال احمر بوده شده است.
به گفته وی، هم اکنون نیز یک هزار تخته چادر در روستاهایی که بیشترین آسیب دیده اند از سوی کارکنان ارتش حمهوری اسلامی در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی اسلامی ایران هم اکنون پنج آشپرخانه صحرایی و 2 نانوایی سیار در منطقه دایر کرده است و طی 2 روز گذشته 20 هزار هزار پرس غذای گرم و 40 هزار تخته پتو توزیع شده است.
به گفته وی، علاوه بر این میزان غذای گرم، تمامی کنسروها و تن ماهی های دریافت شده از مدیریت بحران کشور نیز به آسیب دیدگان تحویل داده است.
وی افزود: نیروهای حاضر در منطقه هم اکنون سطح شهر سرپل ذهاب را زیرپوشش قرار می دهند و روستاها نیز بر عهده نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.
به گفته وی، نیروهای امدادی مستقر در منطقه روزها خدمات امدادی و آواربرداری را ارائه می کنند و شب ها هم یاور نیروهای انتطامی برای تامین امینت منطقه هستند.

550 مصدوم در بیمارستان ارتش بستری شده اند
فرمانده قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی گفت: 2 بیمارستان صحرایی با سه اتاق عمل و 60 پزشک متخصص از جمله امکانات درمانی ارتش در منطقه است.
امیر آریان فر ادامه داد؛ تاکنون در این بیمارستان ها 550 بیمار بستری و انتقال 970 مصدوم بدحال نیز توسط بالگردهای ارتش به کرمانشاه منتقل شده اند.
وی افزود: علاوه بر بسیج نیروی انسانی از استان های غرب کشور هم اکنون هشت دستگاه بیل مکانیکی 6 دستگاه لودر و 2 دستگاه بولدوزر ارتش در مناطق زلزله زده مستقر شده اند.
به گفته وی، همچنین 30 دستگاه آمبولانس در این مناطق مستقر شده است.

6 نیروی ارتش در زلزله جان باخته اند
امیر آریان فر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در این منطقه پادگان و مقر دارد، افزود: سه کادر پایور و سه سرباز وظیفه از نیروهای ارتش در این زلزله جان خود را از دست داده اند.
فرمانده قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: 35 نفر نیز زخمی شده اند و تلفات انسانی وارد شده به ارتش جمهوری اسلامی در خطوط مرزی و در سنگرهایشان بوده است.
به گزارش ایرنا، طبق آخرین خبرهای منتشر شده، تعداد کشته های زلزله در کرمانشاه تاکنون به بیش از 432 نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز از مرز 9397 نفر رسیده است.
زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
8066/3034 خبرنگار:حسن حسین زاده ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی

مسابقه «اس بی اس» یا نیروی عملیات ویژه دریایی، رقابت دیدنی کلاه سبز‌های دریادل ارتش جمهوری اسلامی را شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به تصویر می‌کشد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسابقه «اس بی اس» یا نیروی عملیات ویژه دریایی، رقابت کلاه سبز‌های ارتش جمهوری اسلامی را به تصویر می‌کشد.


در قسمت اول «اس بی اس»، ۱۵۰ تکاور نیروی دریایی با هم رقابت می‌کنند که پس از گذراندن مراحل مختلف، ۹ نفر به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد. از بین این ۹ نفر، ۶ نفر منتخب نهایی خواهند بود که در سه تیم ۲ نفره رقابت را تا روز پایانی در آیتم‌های رئال و برگرفته از عملیات‌های واقعی نیروی دریایی ارتش ادامه می‌دهند.


تصویربرداری این مسابقه در زمستان سال ۹۶ در جزیره هرمز و بندرعباس انجام شده است. مجید بهرامی با کمک کماندو‌های نیروی دریایی طراحی آیتم‌های اس بی اس را برعهده داشتند. تمامی تیراندازی ها، انفجار‌ها و فشنگ‌ها واقعی هستند و شرکت کنندگان در مسابقه هم همگی از نیرو‌های ویژه و آموزش دیده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی هستند.

مسابقه «اس بی اس» در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای، از امشب شنبه ۸ اردیبهشت روی آنتن افق سیما می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این مجموعه مسابقه را روز بعد ساعت ۱۲ بامداد، ۷ صبح و ۱۳:۳۰ از قاب افق به تماشا بنشینند.

دیگر خبرها

  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی