Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، داود شهرکی با اشاره به ادامه اجرای طرح رونق تولید و همچنین اجرای طرح بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی در سال جاری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 350 واحد تولیدی برای درخواست تسهیلات ثبت نام کرده اند.
وی گفت: سال گذشته 470 واحد تولیدی استان موفق شدند از تسهیلات بانکی استفاده کنند که برخی از این واحدها که با 30 تا 50 درصد ظرفیت تولید فعال بودند توانستند ظرفیت تولید خود را افزایش دهند و تعدادی از واحدهای تعطیل هم دوباره شروع به کار و به چرخه تولید برگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرکی بیان کرد: سال گذشته خراسان جنوبی از لحاظ پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی در رتبه 13 قرار داشت.
وی ادامه داد: پارسال حدود 75 درصد تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی استان در قالب طرح رونق صرف تامین مواد اولیه و راه اندازی این واحدها شد و هزینه کرد حدود 25 درصد دیگر برای پرداخت مطالبات واحدهای تولیدی بوده است.
به گزارش ایرنا شهرکی روند اجرای طرح رونق تولید در خراسان جنوبی را موفق ارزیابی و مؤید این موضوع را افزایش 30 درصدی صادرات کالاهای تولیدی استان به خارج از کشور مطرح کرد.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی رتبه 25 بخش سرمایه گذاری صنعت در کشور را داراست، امسال در میزان جذب تسهیلات رونق تولید به نسبت مصوب کارگروه در کشور رتبه دوم را تاکنون به خود اختصاص داده است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*6054*خبرنگار - رقیه محمدی * انتشار- مریم پنجابی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود