Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به ارزیابی و برآوردهای انجام شده در۷ ماهه نخست امسال استان خراسان جنوبی با پرداخت ۷۷۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق، رتبه پنجم را در کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، داوود شهرکی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کسب رتبه پنجم کشور توسط استان خراسان جنوبی در پرداخت تسهیلات رونق تولید خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ارزیابی اجرای طرح رونق تولید استان و با استناد به برآوردهای انجام شده در7 ماهه اول امسال استان خراسان جنوبی با پرداخت774 میلیارد تومان تسهیلات رونق، رتبه پنجم را در کشور به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به ادامه اجرای طرح رونق تولید و همچنین اجرای طرح بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود 350 واحد تولیدی برای درخواست تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: سال گذشته 470 واحد تولیدی استان موفق شدند از تسهیلات بانکی استفاده کنند که برخی از این واحدها که با 30 تا 50 درصد ظرفیت تولید فعال بودند توانستند ظرفیت تولید خود را افزایش دهند و تعدادی از واحدهای تعطیل هم دوباره شروع به کار وبه چرخه تولید بازگشتند.

افزایش 30 درصدی صادرات کالاهای تولیدی استان به خارج از کشور

شهرکی با اشاره به رتبه 13 خراسان جنوبی در پرداخت تسهیلات این طرح در سال گذشته عنوان کرد: سال گذشته حدود 75 درصد تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی استان در قالب طرح رونق، صرف تامین مواد اولیه و راه‌اندازی این واحدها شد و هزینه حدود 25 درصد دیگر برای پرداخت مطالبات واحدهای تولیدی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی، روند اجرای طرح رونق تولید در خراسان جنوبی را موفق ارزیابی کرد و گفت: صادرات کالاهای تولیدی استان به خارج از کشور افزایش30 درصدی داشته است.

شهرکی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان خراسان جنوبی رتبه 25 بخش سرمایه‌گذاری صنعت در کشور را دارد تاکنون در مدت هفت ماهه امسال در میزان جذب تسهیلات رونق تولید به نسبت مصوب کارگروه در کشور رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی مهر صبح در اولین نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین و کسب و کار پایدار بانوان گفت: بانوان همدان در حوزه خیاطی، قالیبافی، صنایع دستی ومشاغل خانگی جایگاه ویژه ای دارند و استقبال خوب بانوان از کسب و کارها در سال های اخیر در حوزه تولید و کارآفرینی امیدوارکننده است و باید سعی شود بانک اطلاعانی از بانوان کارآفرین همدان تشکیل دهیم تا بهتر بتوانیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی افزود: توسعه کسب و کار بانوان باعث توانمندسازی بانوان و رونق تولید خواهد شد و باید زمینه فعالیت بیشتر بانوان در حوزه کسب و کارها را فراهم کنیم.

ربانی مهر گفت: در اکثر روستاهای همدان شاهد فعالیت بانوان کارآفرین هستیم که هم پای مردان در حوزه اقتصادی فعال هستند و این فرصت بزرگی برای استفاده از ظرفیت بانوان است.

وی اضافه کرد: از امامزاده محسن تا انصارالامام و ابرو و قهاوند شاهد فعالیت بانوان در حوزه تولید هستیم و انتظار است رسانه ها در معرفی بانوان کمک کنند تا برای همه بانوان جامعه فرهنگ سازی شود و در حوزه اقتصادی ورود فعالی داشته باشند.

ربانی‌مهر افزود: تلاش جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و مشاغل خانگی بایددر اولویت برنامه ها قرارگیرد

کد خبر 6092294

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲