Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون ازگله به‌عنوان کانون وقوع زلزله در ثلاث باباجانی و این شهرستان خدمات امدادی کمتری دریافت کرده‌اند و مردم از این موضوع ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ثلاث باباجانی زلزله اخیر سبب خساراتی در چهار شهرستان اورامانات شد که در این میان سهم شهرستان ثلاث باباجانی و بخش ازگله با روستاهای اطرافشان از نظر خسارات مالی و تلفات جانی بیشتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر خانه‌های شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی دچار خساراتی از 10 تا 100درصد شده است و وقوع زلزله در این منطقه مصدومان بسیاری به همراه داشت که همگی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

بخش ازگله و روستاهای اطراف با توجه به اینکه کانون اصلی زلزله بوده دچار خسارات سنگینی شده است، از جمله روستای آبدالان میرکی که 100درصد این روستا تخریب شده و سه نفر نیز فوت کرده‌اند.

مردم این منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از امدادرسانی دولتی راضی نیستند اما از کمکهای مردمی شهرها و استانهای اطراف تشکر می‌کنند.

نیازهای اصلی و فعلی زلزله‌زدگان این منطقه می‌توان گفت به ترتیب اولویت ابتدا کمبود شدید چادر و پتو است و پس از آن هم نقاطی مانند روستاها با توجه به تخریب کلی به مواد غذایی و مواد بهداشتی و وسایل گرمایشی نیاز دارند.

انتهای پیام /

ازگله روز سوممردم به کمک ثلاث باباجانی آمدند/ عدم رضایت مردم از خدمات امدادی دولت+ تصاویر ازگله روز سومازگله روز سومازگله روز سومازگله روز سومازگله روز سومازگله روز سومازگله روز سومازگله روز سومازگله روز سومازگله روز سوم R41380/P1336/S6,68/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

مسعود مثنوی اظهار داشت: شب گذشته، طی تماس تلفنی فرمانداری شهرستان کیار خبری مبنی بر آبگرفتگی منازل در روستای معدن و دریافت و تقاضای خدمات امدادی شد.

وی افزود: به سرعت تیم پشتیبانی جمعیت هلال احمر شهرستان کیار به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی جمعیت هلال احمر به ۷۰ خانواده متأثر از بارش باران

مثنوی اضافه کرد: در این حادثه دو خانوار دچار آبگرفتگی در منازلشان شدند و نیرو‌های امدادی نسبت به انتقال افراد به مکان امن و تخلیه آب از منازل آنان اقدام نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • امدادرسانی به ۲۶۰۰ هموطن متاثر از سیل در ۲۱ استان
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در ۲۰ استان متأثر از سیلاب
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار