Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:45:54 GMT

پنجره واحد فیزیکی سرمایه گذاری خوزستان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۴۲۴۶

پنجره واحد فیزیکی سرمایه گذاری خوزستان رونمایی شد

اهواز - پنجره واحد فیزیکی سرمایه گذاری در استان با حضور استاندارخوزستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار خوزستان عصر امروز در جلسه رونمایی از پنجره واحد فیزیکی سرمایه گذاری خوزستان اظهار کرد: تلاش شده است مسیر جذب سرمایه گذار در استان خوزستان هموار و روند اصلاح و بهبود بخشیده شود تا کسانی که به دنبال سرمایه گذاری هستند، بدون موانع دست و پا گیر به هدف خود که سرمایه گذاری و ایجاد شرایط مناسبتر با ارزش افزوده بیشتر برای استان است دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا شریعتی افزود: باید ابتدا ما وظیفه خودمان را در استان انجام دهیم و سپس از سرمایه گذار بخواهیم تا به وظایفش عمل کند. ایجاد زیرساخت های مناسب و فراهم کردن شرایط مناسب برای جذب سرمایه گذار از جمله وظایف مسولان است که باید مورد توجه قرار گیرد و در حال حاضر نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: پنجره واحد فیزیکی سرمایه گذاری خوزستان، شروعی برای فراهم کردن زیرساخت ها در بحث جذب سرمایه گذار است. استانداری خوزستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان پایه و اساس این طرح و سایر دستگاه های مختلف اجرایی استان در این زمینه تلاش کردند تا این طرح اجرایی شود.

شریعتی ادامه داد: اکنون قرار است تا بحث نرم افزاری پنجره واحد استان صورت بگیرد تا فضایی مجازی برای کار ایجاد شود و روند جذب سرمایه گذار با سرعت بیشتری پیش رود.

استاندار خوزستان بیان کرد: لازم است بدنه دستگاههای اجرایی خوزستان از این لختی خارج شود و با چابکی و شجاعت بیشتر وارد کار شوند و کمک کنند تا شرایط برای جذب سرمایه گذار در استان مهیا شود. باید تلاش شود تا مسیر جذب سرمایه گذار در استان روان شود، نه اینکه تلاش شود تا از سرمایه گذار، کمبود اعتبارات دستگاه را جبران کرد.

شریعتی با اشاره به اینکه فرآیندهای اخذ مجوزات در استان به ۱۵۸ فرآیند رسیده است، گفت: دستگاه های اجرایی خوزستان با اهتمام ویژه نهایت همکاری را با معاونت اقتصادی استانداری خوزستان داشته باشند تا کار ایجاد پنجره واحد استان با سرعت بیشتری پیش رود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در قالب این نشان صادراتی ، دو شرکت خودروسازی استان سمنان با پارک علم و فناوری این استان تفاهم نامه امضا کردند که تحقیقات تولید محصول سنسورهای اکسیژن را انجام دهند .  در استان سمنان سالانه یک و نیم میلیون دلار واردات سنسورهای اکسیژن انجام می شود .

سمنان با شعار «استان امن برای سرمایه گذاری، قطب فناوری و بهشت گردشگری» در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور  داشت.
این استان در سالن ۴۱ با ۴ کانتر و حضور ۵ شرکت صادراتی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داشت.
کانتر شماره یک، اقتصاد خودرو با حضور ۵ خودروساز استان، کانتر شماره ۲، اقتصاد دیجیتال با بهره گیری از تمامی ظرقیت‌های موجود، کانتر شماره ۳، سرمایه گذاری خارجی با بهره گیری از ظرفیت‌های خارجی استان و کانتر شماره ۴ نیز با عنوان کانتر آزاد با بهره گیری از سایر ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف صنعت، تولید، اقتصادی و سرمایه گذاری فعالیت می کرد.
از ۲۷ سال پیش تا سال ۱۴۰۰ در استان سمنان در مجموع ۱۹۹ میلیون دلار قرارداد جذب سرمایه گذاری خارجی صورت گرفته و از سال ۱۴۰۰ تا کنون و طی ۲ سال، ۱۹۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی آن هم در شرایط تحریم و تنش‌های منطقه‌ای و بین المللی به ثبت رسیده که می‌توان از آن به عنوان یک جهش نام برد.
استان سمنان پنجمین رتبه حجم صادرات محصولات دانش بنیان را در سطح کشور به خود اختصاص داده و بر اساس گزارش‌ها یک ششم فروش محصولات دانش بنیان کشور مختص استان سمنان است.
نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مشارکت ۶۸ کشور دنیا در تهران برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر