Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه از ساعت 17:30 دقیقه چهارشنبه در سالن المپیک گنبدکاووس با قضاوت بهروز جعفری به عنوان داور اول و محمد عشق دوست به عنوان دوم و با نظارت خلیل یگانه مجد برگزار شد و در گیم اول تیم میزبان از اواسط بازی برتری خود را بر بانک سرمایه دیکته کرد و با نتیجه 18 بر 14 از میهمان خود پیش افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این گیم، تیم هاوش گنبد موفق شد با حفظ برتری خود که با تشویق های بی امان هوادارانش همراه بود، در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به برتری برسد.
در گیم دوم این شاگردان مصطفی کارخانه بودند که از اواسط بازی اداره بازی را در دست گرفتند و در وقت استراحت فنی دوم با نتیجه 16 بر 12 از میزبان خود پیشی گرفته و در ادامه با حفظ برتری خود با نتیجه 25 بر 16بازی را به سود خود تمام کردند.
گیم سوم با بازی پایاپای دوتیم تا امتیاز 11 پیش رفت و از این لحظه به بعد بود که بازیکنان بانک سرمایه موفق شدند با کسب امتیازهای پیاپی و رسیدن به امتیاز 16، اختلاف امتیاز خود با حریف را به پنج رسانده و با حفظ این برتری موفق شدند با نتیجه 25 بر 21 گیم سوم بازی را نیز به سود خود به پایان برسانند.
گیم چهارم با بازی طوفانی بانک سرمایه آغاز شد و بازیکنان با تجربه این تیم در آغاز بازی موفق شدند به امتیاز هفت برسند در حالی که هاوش گنبد تنها یک امتیاز کسب کرده بود.
برتری شاگردان کارخانه در ادامه بازی نیز بیشتر نمایان شد و این گیم در نهایت با نتیجه 25 بر 15 به نفع تیم بانک سرمایه پایان یافت و این تیم موفق به تداوم صدرنشینی خود در جدول لیگ برتر والیبال مردان کشور در پایان هفته هفتم شد.
1860/9433
خبرنگار: اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند