Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چهره‌هاي مطرح ورزشي به کمک آسيب‌ديدگان زلزله غرب کشور شتافته‌اند.
به گزارشسرويس ورزشي جام نيـوز، حادثه تلخ زلزله غرب کشور که صدمه جاني و مالي زيادي به هموطنانمان زده است، با موج کمک‌هاي مردمي به اين منطقه همراه شده است و شخصيت‌هاي ورزشي هم مثل هميشه در کنار مردم آسيب ديده، هر کدام به نوعي در اين امر خداپسندانه شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*مسعود مصطفي جوکار، نايب قهرمان کشتي آزاد المپيک 2004 آتن، در اقدامي خداپسندانه مدال خود را براي کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه به حراج گذاشت.
*باشگاه ذوب آهن با صدور اطلاعيه اي اعلام کرد بازيکنان اين تيم بخشي از مبلغ قرارداد خود را براي کمک رساني به زلزله زدگان استان کرمانشاه اختصاص مي دهند.
* بازيکنان استقلال پيراهن‌‌هاي خودشان را که امضايشان رويش وجود دارد به مزايده گذاشته و عوايدش را به زلزله‌زدگان اختصاص مي‌دهند. طبق اعلام استقلالي‌ها، پيراهن هر بازيکني که توسط هواداران درخواست شود تحويل داده خواهد شد. براي اينکار بايد به شماره 09106289498 پيامک بزنند.

* رسول خادم، پيشکسوت کشتي و رئيس اين فدراسيون هم در ثلاث باباجاني و ازگله براي ابراز همدردي با زلزله زدگان غرب کشور حاضر شد.

* باشگاه تراکتورسازي هم با حضور بازيکنان و عوامل تيم در محل جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي در تبريز، از مردم دعوت کرد تا کمک‌هاي نقدي و غير نقدي خودشان را تحويل دهند.

* اميرغفوري داور درجه ملي و کشوري بوکان درحال کمک رساني به مردم زلزله کرمانشاه

* حسين ماهيني و محمد انصاري، دو بازيکن پرسپوليس از مردم خواستند کمک‌هاي نقدي و غيرنقدي خود را به دست آسيب ديدگان زلزله کرمانشاه برساند. بازيکنان پرسپوليس ضمن اعلام اينکه خودشان نيز در اين مسير همراه خواهند بود، از اختصاص پيراهن اين تيم در دربي براي فروش به نفع زلزله زدگان خبر دادند.
* باشگاه سپاهان امروز (چهارشنبه) اولين محموله کمک‌هاي غيرنقدي خود را به مقصد کرمانشاه بارگيري کرد.

* با اعلام خانواده حجازي استوک هاي ورزشي مرحوم ناصر حجازي اسطوره فقيد باشگاه استقلال براي کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به فروش خواهد رسيد.
* علي کريمي نيز تلاش خود را براي جمع آوري کمک‌هاي مردمي و همچنين چهره‌هاي ورزشي آغاز کرده و به زودي آنها را به دست مردم زلزله زده کرمانشاه خواهد رساند.
* جواد خياباني، گزارشگر ورزشي کشورمان نيز طي بيانيه‌اي از مردم خواست کمک‌هاي خود را در منطقه سعادت آباد به دست او برسانند و او امروز راهي کرمانشاه خواهد شد.
* علي پروين، اسطوره باشگاه پرسپوليس نيز با ساماندهي کمک‌هاي مردمي تاکنون 3 کاميون به کرمانشاه اعزام کرده است.
* علي دايي، سرمربي سايپا دفتر خود در ميدان فاطمي تهران را تبديل به انبار جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي براي زلزله‌زدگان غرب کشور کرده است تا مردم با مراجعه به اين دفتر وسايل مورد نظر خودشان براي ارسال به غرب کشور را تحويل دهند. خود دايي هم در روز يک نوبت به اين محل سر مي‌زند و چند ساعتي در آنجا حضور دارد.
به همين دليل، سرمربي سايپا در تمرين امروز (چهارشنبه) تيمش حاضر نخواهد شد.
* دکتر بيژن حيدري، پزشک جراح که به شغل داوري در فوتبال هم مشغول است و اخيراً با قضاوت دربي 85 نامش بيش از پيش در رسانه‌ها مطرح شده است، براي مداواي مردم مجروح غرب کشور به اين منطقه سفر کرده است.
حيدري قرار بود در هفته دوازدهم قضاوت ديدار پيکان - صنعت نفت را بر عهده داشته باشد که به دليل سفر به غرب کشور اين قضاوت براي او لغو شده است.
* جامعه ورزش چهارشنبه 24 آبان در ورزشگاه شهيد شيرودي گرد هم آمدند تا با کمک‌هاي هم ميهمانان عزيز بتواند مرهمي باشند بر زخم‌هاي بازماندگان اين حادثه ورزشکاران و چهره‌هاي صاحب‌نام ورزش ايران.
* بازيکنان و مربيان تيم فوتبال پرسپوليس در راستاي کمک به هموطنان کرمانشاهي که در زلزله اخير دچار خسارات شديدي شده‌اند قصد دارند يک پيراهن از اين تيم را که در دربي استفاده شده از طريق مزايده به بالاترين قيمت به فروش برسانند و کل درآمد حاصل از اين کار خداپسندانه را به زلزله زدگان اخير اهداء کنند.
اين مزايده قرار است به زودي انجام شود و هموطناني که قصد دارند در اين امر خداپسندانه شرکت کنند مي‌توانند قيمت پيشنهادي خود را به شماره تلگرام 09108895798 ارسال کنند.
اين پيراهن توسط کليه بازيکنان و مربيان پرسپوليس امضاء شده و قرار است در اين مزايده براي کار خير به فروش برسد.

* اولين محموله امداد رساني فدراسيون فوتبال و ورزشکاران که شامل مواد غذايي، پوشاک و آب معدني است، شب گذشته (سه‌شنبه) به کرمانشاه ارسال شد تا از طريق هيات فوتبال استان کرمانشاه و با هماهنگي مسئولين مربوطه در اختيار آسيب ديدگان در زلزله اخير که در غرب کشور به وقوع پيوست، قرار گيرد.
* جواد خياباني، گزارشگر و مجري برنامه‌هاي ورزشي تلويزيون در اقدامي خدا پسندانه قصد دارد به جمع آوري کمک‌هاي مردمي و ارسال به مناطق زلزله‌زده غرب کشور بپردازد و در همين راستا پيامي منتشر کرده است. خياباني پس از جمع‌آوري‌ کمک‌هاي مردمي به وسيله کاميون راهي مناطق آسيب‌ديده خواهد شد.
* ساره جوانمردي، ورزشکار پرافتخار تيم ملي تيراندازي جانبازان و معلولين، مدال طلاي خود در بازي هاي پارالمپيک ريو را به نفع هم وطنان آسيب ديده در زلزله مناطق غرب کشور به حراج گذاشت.
*‌ دو باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس و استقلال همراه با ساير اقشار به به زلزله زدگان غرب ايران کمک کردند.
دو هزار تخته پتو و چادر، اهدايي مديران، بازيکنان و کادر فني تيم هاي استقلال و پرسپوليس به هموطنان زلزله زدگان کرمانشاهي است.

* محسن طاهري، مديرعامل باشگاه سپاهان با ارسال فراخواني،‌ از مردم و هواداران اين تيم براي کمک به آسيب‌ديدگان زلزله غرب کشور دعوت کرد.
* کيانوش رستمي، قهرمان وزنه‌برداري کشورمان مدال طلاي خود در المپيک 2016 را به نفع زلزله‌زدگان به حراج گذاشت.

ايلنا
1210

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز دومین مرحله مردمیاری و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز در مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف آن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات‌ وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالاها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • دوزین در استان گلستان لرزید
  • دوزین لرزید
  • زلزله در میان مقامات اسراییلی