Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اشاره به اقدامات این اداره کل در سالجاری افزود: با ادغام سه اداره شهرستانی هم اینک تعداد ادارات اوقاف شهرستانی آذربایجان غربی به ۱۴ مورد رسیده و ۹ اداره از این تعداد در زمین‌های اوقافی مستقر هستند که بر اساس سیاست‌های جدید سازمان اوقاف مقرر شده برای انتقال به زمین‌ها و ساختمان‌های دولتی به سرعت تعیین تکلیف شده یا اجاره بهای موقوفات از سوی دولت تعیین و پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: امسال بیش از ۶۰ میلیارد ریال توافق نامه با دولت امضا شده که برای انجام اموراتی از جمله تعمیرات مساجد، تکمیل مصلا‌ها و کمک به ادارات اوقاف شهرستانی هزینه خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اظهار داشت: برای تأمین امکانات و تکمیل دانشکده علوم قرانی در خوی نیز مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و ۳۰۰ میلیون تومان نیز برای تکیه حمزیان چایپاره مد نظر قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در آذربایجان غربی افزون بر ۳۶ هزار موقوفه و رقبه وجود دارد که تا چندی پیش ۱۴ هزار مورد از آن‌ها سند مالکیت رسمی نداشتند، اما مقرر شده در یک برنامه فشرده ۲ ساله ۱۴ هزار مورد آن‌ها سنددار می‌شوند و امسال نیز ۲۴۰۰ مورد آن سند دار شده‌اند.

جوانبخت گفت: پس از جلسات با مقامات ارشد نظامی کشوری و استانی بدهی ۱۶۹ میلیارد تومانی نیرو‌های مسلح به اوقاف آذربایجان غربی محرز شد و خوشبختانه فرماندهان نیرو‌های مسلح استانی و کشوری نیز نظر مساعدی برای تسویه دیون دارند.

وی افزود: در ایام اربعین حسینی موقوفه متعلق به اوقاف آذربایجان غربی در مرز مهران اقدام به برپایی یک موکب کرد و به ۵۵ هزار نفر خدمات رسانی انجام داد اگرچه آمادگی خدمات رسانی به ۱۵۰ هزار نفر وجود داشت، اما به دلیل بسته بودن مرز خسروی و معطل ماندن دران این امکان فراهم نشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال افزون بر ۱۰ هزار متر مربع از رقبات استان بازسازی و مرمت شد، افزود: به زودی محموله کمک‌های اوقاف آذربایجان غربی به مردم زلزله زده کرمانشاه که شامل کالا‌هایی به ارزش ۴۰ میلیون تومان است به شهر‌های غرب کشور اعزام می‌شود.

انتهای پیام//ن.م

موقوفات آذربایجان غربی سنددار می شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر دیزج دیز + فیلم

چند روزی است برخی از شهرها و روستاهای کشورمان بر اثر بارش شدید باران سیلابی شده است. شهر دیزج دیز از توابع شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی نیز با بارش شدید باران همراه شد به طوری که رودخانه طغیان کرده و سیلابی شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم لحظه وقوع سیلاب را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست ایجاد دیوار ساحلی برای رودخانه های این شهر را کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر دیزج دیز + فیلم
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته