Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:54:05 GMT

قانون، میزبان سارقان محتویات داخل خودرو

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۸۱۵۲

قانون، میزبان سارقان محتویات داخل خودرو

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ محمد صفری، فرمانده انتظامی شهرستان اهواز اظهار کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت محتويات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، دستورات ویژه و طرح های عملیاتی به واحد های گشت انتظامی ابلاغ شد.

وی بیان داشت: ماموران پليس با تحقیقات علمی و اطلاعاتی، محل اختفاء 2 سارق محتويات داخل خودرو را شناسايی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در يک عمليات ضربتی و غافلگیرانه در مخفيگاهشان دستگير کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صفری اذعان کرد: متهمان دستگير شده در تحقيقات پليس به 27 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز غفلت رانندگان را عامل اصلی سرقت لوازم داخل خودرو عنوان و به شهروندان و رانندگان توصيه کرد: از قرار دادن اشياء قيمتی و يا کيف دستی بر روی صندلی خودرو يا صندوق عقب وسيله نقلیه خودداری و در هنگام پياده شدن از نگهداری مدارک شناسايی خود در داخل خودرو جدا خودداری نمایند.

انتهای پیام/گ

سارقان حرفه ای دستگیر شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر