Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@02:43:03 GMT

قطع نخاع ۱۰۰ نفر در زلزله کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۸۲۷۸

قطع نخاع ۱۰۰ نفر در زلزله کرمانشاه

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور گفت: بر اساس گزارشات دریافتی ۱۰۰ نفر در زلزله کرمانشاه قطع عضو و نخاع شدند که این افراد به سرعت تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، فرید براتی‌ سده با اشاره به بازدید‌های تیم‌های مستقر سازمان بهزیستی از روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بازدیدهای از وضعیت خدمت رسانی انجام شده است و تیم‌های سازمان نیز جهت ارائه خدمات در نظر گرفته شده مستقر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی که بین سایر بخش‌های ارائه خدمات در استان صورت گرفته و همچنین گزارشات میدانی تا این لحظه کودک بی سرپرستی برای قرار گرفتن زیر چتر حمایتی سازمان معرفی نشده است که قطعا در صورت معرفی این افراد بدون فوت وقت این کار انجام می‌شود.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور ادامه داد: البته بافت فرهنگی و اجتماعی استان به ‌گونه‌ای است که اگر کودکی نیز در این حادثه بی سرپرست شده باشد، اقوام وی اجازه نمی‌دهند کودک تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار بگیرند.

براتی سده افزود: بر اساس آمار 100 نفر در این حادثه قطع نخاع و قطع عضو شدند که قاعدتا  تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار می‌گیرند و در این زمینه مشکلی ندارد به طوری که از این تعداد 17 نفر در بیمارستان‌های تهران و مابقی در سایر بیمارستان‌های استان‌های مجاور بستری هستند.

وی تصریح کرد: فعالیت نیروهای سازمان بهزیستی طی روزهای آتی ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود با ارائه خدمات روانشناسی شرایط مناسب تری برای بازماندگان فراهم شود.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،حجت الاسلام عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در دیدار با رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی نقش بسزایی در توانمندسازی دانش آموختگان و جویندگان کار ایفا می‌کند.
در این دیدار رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور با تاکید بر ضرورت توجه به مهارت آموزی در کشور، آموزش‌های مهارتی را کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه دانست.
مهرداد عظیمی از وجود بیش از ۶۵۰ مرکز دولتی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد و افزود: در این مراکز بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ کارگاه آموزشی فعال هستند.
وی عنوان کرد:۶۰ درصد از رسالت و وظایف سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در حوزه آموزش از سوی مراکز خصوصی و خود مردم انجام می‌گیرد.
عظیمی با اعلام اینکه دیپلماسی مهارت یکی از راهبرد‌های کلیدی سازمان در این دولت است، گفت: وجود ۴۰ هزار مربی توانمند در حوزه آموزش می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های کشور باشد
در این دیدار مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان هم گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از فردا شاهد برگزاری همایش و گردهمایی سراسری مدیران ستادی و مدیران فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در استان خواهیم بود.
به گفته سیدعلی علوی، بر اساس آمار سال گذشته بیش از ۱۵ هزار کردستانی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تحقق این شعار بسیار تأثیرگذار خواهد بود..

دیگر خبرها

  • «حشاشین» سریالی بر اساس تحریف تاریخ است
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه