Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@13:57:41 GMT

چین به ما در مهار کره شمالی کمک خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۸۵۳۴

چین به ما در مهار کره شمالی کمک خواهد کرد

خبرگزاری میزان- رئیس جمهوری آمریکا: من در سفر به کره جنوبی از همه از جمله چین خواستم تجارت با کره شمالی را متوقف کنند تا پیونگ یانگ را خالی از سلاح اتمی کنیم.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،رئیس جمهوری آمریکا در بازگشت از سفر 12 روزه به شرق آسیا گفت: ما با شرکای خود صحبت کردیم که روش شکست خورده صبر استراتژیک را درباره کره شمالی پایان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ عصر چهارشنبه به وقت محلی در اظهارات مطبوعاتی خود افزود: رئیس جمهوری چین هم باور دارد که کره شمالی تهدیدی برای پکن نیز هست و قرار است به ما در مهار کره شمالی کمک کند.


وی ادامه داد: با نخست وزیر ژاپن توافق کردیم که شبه جزیر کره باید خالی از سلاح اتمی باشد و کره جنوبی نیز همچون ژاپن پذیرفت که تسلیحات بیشتری از ما برای محافظت از خود در برابر کره شمالی خریداری کند.


رئیس جمهوری آمریکا با بیان این که در کره جنوبی، حقایق را درباره شرارت های کره شمالی بازگو کردم، گفت: این را روشن کردم که اجازه نخواهیم داد این دیکتاتوری منحرف، جهان را گروگان بگیرد.


ترامپ اضافه کرد: کره جنوبی پذیرفته که با ما در تحریم کره شمالی همراه باشد و ما نمی توانیم کره شمالی با برنامه موشکی و اتمی را بپذیریم.


وی با بیان این که هدف سفر من به آسیا، اتحاد جهانی علیه کره شمالی هسته ای بود، یادآور شد: من در سفر به کره جنوبی از همه از جمله چین خواستم تجارت با کره شمالی را متوقف کنند تا پیونگ یانگ را خالی از سلاح اتمی کنیم.


ترامپ با اظهار این که در هر سفری ضمن دفاع از امنیت خودمان به دیگران یادآور شدم که شریکی مطمئن برای دوستانمان هستیم، مدعی شد: ما کشوری هستیم که به ارزش های مان اعتماد داریم و درباره آنها معامله نمی کنیم.


رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به موضوع مبارزه با تروریسم هم گفت: ما مشتاقانه از کشورهای دنیا دعوت می کنیم به آمریکا بپیوندند تا علیه تروریسم مبارزه کنیم.


ترامپ خطاب به آمریکایی ها که در انتخابات اخیر مقامات محلی نامزدهای دموکرات را برای خود برگزیدند و نظرسنجی ها نیز حکایت از کاهش محبوبیت وی دارد، گفت: شهروندان من، آمریکا به مسیر اصلی بازگشته و آینده روشن تر است.


وی درباره روابط تجاری با کشورها هم گفت: با رهبران جهانی صحبت کردم و آنها هم همچون من قبول دارند که سازمان تجارت جهانی به یک بازنگری اساسی نیاز دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد

 سارانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در بارندگی‌های ابتدای اردیبهشت تا امروز بیشترین میزان ذخیره‌سازی روان آب در سد‌های حاجی آباد زیرکوه و نهرین شهرستان طبس انجام شد.

وی افزود: یک میلیون و ۶۴۰ هزار متر مکعب روان آب در سد حاجی آباد زیرکوه و ۹۷۰ هزار متر مکعب در سد نهرین طبس مهار شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: با بارندگی‌های چند روز گذشته حجم مخازن سد‌های استان به ۱۸.۵ میلیون متر مکعب افزایش یافت.

وی گفت: حجم کل مخازن سد‌های خراسان جنوبی ۷۵.۷۵ میلیون متر مکعب است و اکنون ۲۴ درصد مجموع ظرفیت هشت سد مخزنی استان آبگیری شده است.

با توجه به کاهش بارندگی‌های خراسان جنوبی در سال‌های اخیر ذخایر آبی پشت سد‌های استان نسبت به قبل افت کرده و هر سال بخش قابل توجهی از این ظرفیت ذخیره‌سازی، خالی است.

سارانی پیش از این گفته بود: تمامی سد‌های استان در وضعیت پایدار و سالم هستند و ورودی و خروجی مخازن سد‌ها به صورت لحظه‌ای کنترل می‌شود لذا برای مهار سیلاب‌های احتمالی آمادگی کامل را دارند.

وی با تکذیب خبر شکسته شدن سد در این استان افزود: سد تعریف مشخصی دارد و سازه‌های کوچکی که برای مهار آب و سیلاب احداث می‌شود، سد نیستند بلکه بند نامیده می‌شوند.

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی، ۲ بند خاکی در زیرکوه که بر اثر سیلاب دچار خسارت شدند در ده‌های گذشته بنا به درخواست مردم و با مشارکت آنان توسط نهاد‌هایی غیر از وزارت نیرو احداث شده بودند که این شرکت درباره پایداری و بهره برداری این گونه بند‌ها به متولیان آن تاکیدات و تذکرات لازم را اعلام کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست