Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@03:25:07 GMT

بیش از 60 برنامه در هفته بسیج برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۹۱۹۶

بیش از 60 برنامه در هفته بسیج برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،سرهنگ پاسدار یوسف اختری فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با محوریت هفته بسیج برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج، ورود پیکر مطهر شهید خونین بال شهید حبیب اسلامی را هدیه الهی توصیف کرد و اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج به حضور این شهید مزین شده و باید فرصت را غنیمت بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار نظام هستند عنوان کرد: شهدا و بسیج از مکتب عاشورا و منبعث از فلسفه عاشورایی حضرت امام حسین علیه السلام می باشد.

وی گفت: رقم خوردن اندیشه و تفکر بسیج از ژرفای ذهن حضرت امام در سال 58 نقطه عطف و حادثه مهمی بود و لذا هیچ کس فکر نمی کرد بسیج سرنوشت جنگ را عوض کند.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار با طرح این سوال که چگونه می توان تصور کرد آن زمانی را که روزی اندیشه و فرهنگ بسیجی مرزها را در نوردید و پرتو آن در لبنان طومار رژیم صهیونیستی را جمع کرد گفت: زمینه مقاومت چندین ساله در سوریه و عراق در بین انبوهی از دشمنان نیز بر اساس تفکر بسیجی فراهم شده است.

وی گفت: به فرموده حضرت امام (ره) بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست و باید هسته های مقاومت را در تمامی جهان به وجود اورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد و لذا این مسئله از نشانه های قدرت این نهاد مردمی است.

سرهنگ اختری بیان کرد: بسیج امروز انقلابی، ولایی و استکبار ستیز بوده و محصول تفکر عمیق حضرت امام و هدایت های مقام معظم رهبری می باشد.

وی به نقش بسیج در ایجاد وحدت و انسجام ملی و برقرای امنیت در کشور نیز اشاره کرد و اظهار کرد: عامل پیروزی در دفاع مقدس، استکبار ستیزی و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی بود و این مسئله برای نظام سلطه و رژیم صهیونیستی غیر قابل انکار است.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار در ادامه به مهمترین برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در این هفته بیش از 60 برنامه متنوع در موضوعات اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و سیاسی برگزار می شود.

وی گفت: پیکر مطهر شهید دفاع مقدس شهید حبیب اسلامی پس از 31 سال توسط گروه تفحص، شناسایی و پیدا شده است و روز جمعه همین هفته بعد از نماز جمعه بیله‌سوار با استقبال مردم شهید پرور شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار عنوان کرد: تشییع این شهید راس ساعت 1 بعد از ظهر روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه این هفته از فلکه شهرداری(میدان مصلی) به طرف میدان علی ولی الله خواهد بود.

وی در انتها گفت: به همین مناسبت مراسم "شبی با شهدا" نیز پنج شنبه 25 آبان در حضور پیکر تازه تفحص شده این شهید در مسجد صاحب الزمان محله باباش برگزار می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد رواد امروز، ۸ اردیبهشت ماه، در جمع خبرنگاران که به‌مناسبت هفته عقیدتی ‏سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر ‏گرفته شده است.‏

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار اقشار و فرماندهان با ائمه ‏جمعه تمام شهرهای استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، دیدار ‏با خانواده شهدا و برگزاری همایش‌های بزرگداشت هفته عقیدتی در همه نواحی مقاومت ‏بسیج اشاره کرد.‏

رواد بیان کرد: همچنین مراسم زنگ سپاس از معلم در سطح مدارس منتخب استان با ‏همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.‏

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های ‏آزاداندیشی بین دانشجویی و حوزه‌های علمیه، اعلام فراخوان مقاله در سطح دانشگاه‌ها و ‏حوزه‌ها، برگزاری نشست‌های علمی در کانون‌های برتر و برگزاری همایش فریاد مطهر ‏در آخرین روز از این هفته با حضور طیف گسترده بسیجیان در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ‏ماه از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته است.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان