Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب خراسانی که پیش از این اعلام کرده‌ بودند قصد تحصن در حرم امام رضا (ع) را دارند، امروز در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بست نشستند.حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب خراسانی که پیش از این اعلام کرده‌ بودند قصد تحصن در حرم امام رضا (ع) را امروز در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بست نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از ظهر امروز جلسه رسیدگی به اتهامات حمید بقایی به عنوان معاون اجرایی دولت دهم در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت برگزار شد و بقایی حاضر به شرکت در این جلسه نشد و به جای او وکلایش در این جلسه حضور پیدا کردند.

اقدامات مردان حاشیه‌ای دولت خدمتگزار به این مساله خلاصه نشد و دقایقی قبل از اذان مغرب محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی نیز به جمع ۳ نفره بقایی، جوانفکر و خراسانی اضافه شدند.

با ورود احمدی‌نژاد به صحن حرم عبدالعظیم حسنی جمع اندکی که به نظر می‌رسید هدایت شده هستند اقدام به شعارهای حمایتی از آنها کرده و به همراهی با آنان پرداختند.

در این میان برخی از زوار هم که از ورود احمدی‌نژاد و اطرافیانش و بست‌نشینی آنان اطلاعی نداشتند با آنها عکس‌های سلفی گرفتند.

پس از اقامه نماز در صحن حرم عبدالعظیم حسنی محمود احمدی‌نژاد به سخنرانی پرداخت و در سخنانی اتهاماتی را علیه قوه قضاییه مطرح کرد.

احمدی‌نژاد در پایان اظهارات خود درباره بست‌نشینی یارانش گفت که امشب حرم ساعت ۱۲ نیمه‌شب بسته خواهد شد و یاران ما می‌روند و فردا می‌آیند اما در شب‌های آینده که برای عزاداری صحن حرم باز است این عزیزان بست‌نشینی خود را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: درصورتیکه صحن حرم شاه‌عبدالعظیم باز باشد این عزیزان تحصن خود را امشب هم ادامه می‌دهند.

نکته جالب توجه اینکه احمدی‌نژاد از مردمی که از برخی مشکلات مانند بیکاری، وام، پرداخت دیه و غیره گلایه داشتند خواست تا نامه‌های خود را به همراه شماره تماس به آنان بدهند و قول داد که این معضلات مردم را حل خواهد کرد.

در این میان رئیس دادگستری استان تهران به این اقداما احمدی‌نژاد و اطرافیانش واکنش نشان داد و در گفت‌وگویی این کار را یک شانتاژ تبلیغاتی خواند و گفت: این کار نشان‌دهنده این است که فرد نمی‌خواهد در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی به دفاع از خود بپردازد یا اینکه دفاعی ندارد و برای سیاه نمایی علیه دیگران و فضاسازی در جامعه این قبیل اقدامات را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: چه کاری که این‌ها انجام دادند و چه دیگران که به جای دفاع در دادگاه به صدور بیانیه، مصاحبه و گفت‌وگو با رسانه‌های مختلف می‌پردازند باید بپذیرند که دستگاه قضایی بویژه قضات در دادگاه به عنوان کسانی که هم صاحب نظر و هم بی طرف هستند، اسناد و مدارک را می‌بینند پس باید به قضاوت آن‌ها تمکین کنند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه این قبیل اقدامات و فضاسازی‌ها امروز هیچ اثری در روند دادرسی پرونده‌ها نخواهد داشت، افزود: برای بخش عظیم جامعه که دارای فهم، بصیرت و شعور سیاسی بالایی هستند این قبیل اقدامات، اقدامات نخ‌نمای بدون اثر است و افراد با این قبیل اقدامات نمی‌توانند برای خود وجهه و آبرو درست کنند بلکه بیشتر در نزد افکار عمومی مورد تنفر قرار خواهند گرفت.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در جلسه شورای برنامه ریزی (معاونین) دادگستری کرمان اظهار داشت: برنامه محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثر بخشی آنها را نیز مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند.

رییس کل دادضمن قدردانی از دستورات ۲۲ گانه ریاست قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی، قضات و کارمندان عدلیه در سراسر کشور، افزود: بایستی در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ریاست قوه قضاییه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضاییه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

رییس شورای قضایی استان کرمان از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در خصوص اجرای طرح نور قدردانی نمود و گفت:دستگاه قضایی حامی آمران به معروف وناهیان از منکر است و خوشبختانه مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته اند و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی افراد به قانون احترام گذاشته اند.

حجت الاسلام حمیدی گفت:ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راه کار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان