Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوه- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر وقوع دو سانحه جاده ای در محور قدیم و اتوبان ساوه - همدان، شش نفر مصدوم شدند.

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در نخستین سانحه جاده ای، یک دستگاه پراید و یک خودروی سمند در محور قدیم ساوه -همدان با هم برخورد کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به مرکز فوریت های پزشکی، بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس شهری ساوه در محل تصادف حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این حادثه خوشبختانه تفات جانی در برنداشت اما چهار نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات درمان پیش بیمارستانی، به بیمارستان مدرس ساوه انتقال یافتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: حادثه دوم در کیلومتر ۷۰ اتوبان ساوه - همدان رخ داد که طی آن یک دستگاه کامیون دچار واژگونی شد.

عزیزی تصریح کرد: نیروهای امدادی اورژانس پایگاه نوبران پس از اطلاع از حادثه بلافاصله به محل اعزام شدند و دو مصدوم این حادثه را نیز پس از انجام درمان پیش بیمارستانی، به بیمارستان مدرس ساوه انتقال دادند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف مینی‌بوس با خودروی سواری لیفان ساعت ۲۲:۳۸ شب گذشته _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام پنج واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان آزادگان و روبه‌روی شهرک گلدیس رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۵ نفر شامل هفت مرد و هشت زن در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

کد خبر 750273

دیگر خبرها

  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز