Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز – نمایندگان استان فارس در همایش ملی صادرات استان فارس هم حاضر نشدند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه در سالن اتاق بازرگانی شیراز همایش روز ملی صادرات و تقدیر از صادرکنندگان استان فارس با حضور مدیریت ارشد استان، مدیران دستگاه های مختلف استانی و تولید کنندگان فارس برگزار شد اما مانند برنامه های گذشته صندلی مخصوص نمایندگان مجلس خالی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم حضور نمایندگان استان فارس و به خصوص شیراز در این برنامه بزرگ بخش خصوصی استان در حالی بود که به گفته مدیران بخش خصوصی تاکنون بسیاری از نمایندگان استان حتی با دعوت رسمی نیز در کنار بخش خصوصی حاضر نشدند.

عدم همدلی نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی با بخش اقتصادی خصوصی فارس به حدی رسیده که حضور یکی از نمایندگان شیراز در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوص باعث خوشحالی نایب رئیس اتاق بازرگانی شیراز شد و قبل از سخنرانی  خود، این حضور را به مردم شیراز تبریک گفت.

در بحث تدوین قوانین به نمایندگان نیازمند هستیم

اما یکی از تولیدکنندگان بزرگ استان فارس در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه حضور نمایندگان به نفع بخش اقتصادی استان است، گفت: بسیاری از مشکلات ما به دلیل وجود برخی از قوانین است که نمایندگان استان فارس باید در این راستا کمک کنند.

وی یادآور شد: مشکلات استانی ما به مراتب در مقایسه با گذشته کمتر شده اما امروز همچنان شاهد وجود قوانین دست و پا گیری هستیم که با کمک نمایندگان قابل رفع است.

این صادرکننده استان فارس ادامه داد: امروز موضوع همدلی و اتحاد در استان فارس مطرح است و خوشبختانه استاندار فارس حمایت های مناسبی را از بخش خصوصی انجام می دهد.

بخش خصوص فقط مربوط به انتخابات نیست

یکی دیگر از فعالین بخش خصوصی استان فارس نیز به خبرنگار مهر، گفت: بخش خصوصی و اقتصادی تنها در زمان انتخابات نباید مورد توجه قرار گیرد بلکه اگر نماینده ای به فکر توسعه و پیشرفت استان باشد باید در کنار فعالین اقتصادی حاضر شود.

وی ادامه داد: بازنویسی قانون و ارتباط با وزرا برای نمایندگان مجلس راحت است بنابر این باید در چنین جلساتی حاضر باشند تا ما مشکل را با آنها در مطرح کنیم.

ان تولید کننده استان فارس تاکید کرد: اینگونه حرکات نشان از بی معنا بودن همدلی و اتحاد در مسیر توسعه استان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اینکه برای حضور نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر شیراز جهت حضور در برنامه روز ملی صادرت دعوت نامه رسمی ارسال شده بود اما هیچکدام از نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر در جلسه حاضر نشدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در دیدارش از دانشگاه کلمبیا که آغازگر اعتراضات ضد جنگ اسرائیل در غزه بوده، با گروهی از جمعیت‌ که او را هو می‌کردند، روبرو شد و به سختی توانست چند جمله بگوید. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز