Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@09:51:20 GMT

سیامک انصاری به « 4فینال آسیا» پیوست

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۰۶۳۸

سیامک انصاری به « 4فینال آسیا» پیوست

به گزارش ایسکانیوز، «4 فینال آسیا» که ممکن است به «آبی» تغییر نام دهد روایتی است از تاریخ باشگاه استقلال از زمان تأسیس تا به امروز.

کارگردانی و تهیه‌کنندگی «4 فینال آسیا» که چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون به عنوان راوی در آن حضور خواهند داشت را امیر رفیعی برعهده دارد که پیشتر فیلم «من ناصر حجازی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..» را ساخته بود. علی فتح‌اله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران نیز در تولید با رفیعی همراهی دارد.

سیامک انصاری پیرامون انگیزه‌های حضور در «4 فینال آسیا» گفت: از آن جایی که معتقدم همه ما در قبال یکدیگر به خصوص فرهنگ کشورمان در تمامی عرصه ها مسئول هستیم، زمانی که بحث حضورم در این کار تاریخی مطرح شد، برای کمک به ارتقای هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ در ورزش به خصوص فوتبال که طرفداران بسیاری نیز دارد، این پیشنهاد را قبول کردم تا به سهم خودم در به تصویر کشیده شدن تاریخ یک باشگاه بزرگ و مردمی با نام استقلال نقش داشته باشم. امیدوارم این اثر مورد قبول هواداران و بزرگان فوتبال قرار بگیرد.

پیشتر همایون ارشادی نیز به مانند سیامک انصاری با حضور در استودیوی رضا یزدانی که تیتراژ پایانی این کار را می‌خواند، به عنوان راوی در این فیلم حضور یافته بود و در روزهای آتی نیز بازیگران دیگری برای روایت این اثر حضور خواهند داشت.

خشایار الوند نویسنده شناخته شده گونه کمدی، متن «4فینال آسیا» را نوشته است و شهاب کاظمی از کارگردانان و فعالان حوزه نمایش خانگی در این پروژه به عنوان مشاور تولید حضور دارد.

رضا تاری‌وردی تدوین اثر را انجام می‌دهد، نیاز افشین ‌سرمایه‌گذار «من ناصر حجازی هستم...» به عنوان مجری طرح در این اثر حضور یافته و موسیقی متن کار هم توسط گشتاسب بحرینی و گشسب‌بانو بحرینی ساخته می‌شود.

همچنین میثم نظیمی(فیلمبردار)، محمد مرتضایی (صدابردار)، سعید اژدر( مدیر تولید)، محمد خرمی‌نژاد(صدابردار استودیو) و... دیگر عوامل فنی «4 فینال آسیا» هستند.

502

سیامک انصاری باشگاه استقلال 4 فینال آسیا علی فتح‌اله‌زاده

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پس از چند روز پرهیجان و پر از لحظات فراموش‌نشدنی به روز پایانی رسیده و شاگردان وحید شمسایی از ساعت 14:30 دقیقه در سالن بانکوک آره‌نا به مصاف تایلند می‌روند.

ایران با پیروزی برابر افغانستان، بحرین، کویت، قرقیزستان و ازبکستان به فینال رسیده و حالا یک گام دیگر برای بازپس‌گیری تاج قهرمانی آسیا دارد که دو سال پیش با شکست تیم شمسایی در فینال به آنها رسید.

بازیکنان تیم ملی و کادر فنی پس از نزدیک به دو ماه حضور در اردوهای فشرده حالا آماده انجام آخرین بازی هستند و هیچ چیز قهرمانی هم آنها راضی نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)