Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در نیمه دوم امسال پروژه‌های در دست اجرا با سرمایه‌‌گذاری ۲۰ میلیارد تومان توسط سپاه استان بوشهر در نقاط محروم تکمیل و افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار علی رزمجو صبح امروز در نشست هماهنگی اجرای برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر با بیان اینکه هفته بسیج از 29 آبان با شعار بسیج تحقق مردم سالاری دینی برگزار می‌شود اظهار داشت: برنامه این هفته تا 5 آذر ادامه دارد که برنامه‌های متنوعی برای نقاط مختلف استان بوشهر تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، تسلیت سالروز رحلت پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و تسلیت جان‌باختگان حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور افزود: هفته بسیج سالروز فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی است که طرح‌های مختلفی در استان بوشهر اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی را قامت برافراشته بسیج پرافتخار دانست و بیان کرد: بسیج در سابه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت شد و اکنون به عنوان درخت توانمند انقلاب اسلامی بر تارک این انقلاب می‌درخشد و سبب افتخار، اقتدار و سرافرازی نظام اسلامی ایران و یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی در جهان شده است.

سردار رزمجو، رویکرد بسیح را خدمات رسانی به جامعه اسلامی در قالب بسیج سازندگی و گروه‌‌های جهادی اقشار مختلف دانست و خاطر نشان کرد: این بخش از فعالیت‌های بسیج توانسته خدمات ارزشمند و برجسته‌ای در نقاط مختلف از جمله روستاهای محروم استان بوشهر ارائه کند.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته بیش از یک‌هزار پروژه در نقاط محروم استان بوشهر توسط سپاه افتتاح شده است تصریح کرد:در نیمه دوم امسال پروژه‌های در دست اجرا با سرمایه‌‌گذاری 20 میلیارد تومان توسط سپاه استان بوشهر در نقاط محروم تکمیل و افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، عمران و آبادانی، کمک به مردم و خدمات رسانی به مناطق محروم را از برنامه‌های مهم سپاه استان بوشهر دانست و گفت: با راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه خودجوش مردمی در محلات، مساجد، حسینیه‌ها و دیگر مکان‌ها تلاش می‌شود بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

سردار رزمجو با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های بسیجی محله محور در استان بوشهر خاطر نشان کرد: این نوع گشت‌ها به مانند دهه نخست انقلاب با مشارکت نیروی انتظامی و هماهنگی قوه قضاییه و شورای تامین برای ارتقای امنیت و آرامش مردم راه‌اندازی می‌شود.

وی، از اجرای طرح سلامت مردم با مشارکت بسیجیان استان بوشهر خبرداد و گفت: طرح سلامت مردم با مشارکت تیم‌های پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای ارتقا سلامت مردم در دستور کار بسیج استان بوشهر قرار دارد که با اعزام این تیم‌ها به نقاط محروم خدمات پزشکی ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی در هفته بسیج تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هر دستگاه اجرایی حداقل یک برنامه در هفته بسیج اجراء می‌شود و این در حالی است که سرکشی از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های دیگر دستگاه‌های اداری استان بوشهر در هفته بسیج است.

سردار رزمجو با اعلام آمادگی بسیج استان بوشهر برای ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده غرب کشور افزود: احتمال واگذاری برای ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده غرب کشور به سپاه استان بوشهر وجود دارد که این نهاد آماده اجرای این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده سپاه ناحیه بسیج سپیدان گفت: این طرح در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم با همکاری بسیج سازندگی ناحیه سپاه سپیدان و مشارکت مردم روستای اسفیان با هدف جلوگیری از هدر رفت آب اجرا شده است.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله شکوهی افزود: این طرح به طول هزار و ۳۰۰ مترمربع با اعتباری افزون بر یکصد و ۵۰ میلیون تومان با مشارکت مردم روستا و با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه جهادی منطقه‌ای شهدای سپاه ناحیه سپیدان ساخته شده است.

وی گفت: با اجرای این طرح حدود ۹۸ باغدار و بیش از صد هکتار از زمین های کشاورزی و باغ های زیر مجموعه این جدول از آن بهره مند می‌شوند.

سرداربوعلی فرمانده سپاه فجراستان فارس در حاشیه بهره برداری از این طرح ضمن تقدیر و تشکر از گروه‌های جهادی گفت: این کار حاصل مشارکت اهالی منطقه و روحیه بالای جهادی در مدیریت است.

روستای اسفیان در فاصله ۵۹ کیلومتری شهرستان سپیدان قرار دارد و سیب، گردو و انگور از مهم ترین محصولات این روستا است.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان