Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم ششمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی مقدم و یادوراه شهدای نیروی هوافضای سپاه که صبح امروز (پنجشنبه 25آبان) با حضور مقامات کشوری و لشکری در حسینیه امام رضا (ع) برگزار شد، با تأکید بر تقویت قدرت دفاعی کشور، اظهار کرد: عده‌ای  می‌گویند اگر قدرت نداریم نباید با مستکبران مبارزه کنیم، این سخن غلط است زیرا ما در این شرایط وظیفه داریم ابتدا کسب قدرت کرده و سپس مبارزه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم‌پور ازغدی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی که از میان کشورهای عربی فقط سوریه در طول دوران جنگ به ایران موشک داد، گفت: اکنون برخی در داخل کشور می‌گویند که سوریه چه ارتباطی به ما دارد، اما در داخل سوریه تحلیل‌گران می‌گویند که ما در حال فدا شدن برای ایران هستیم.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل به سوریه پیغام داده‌اند که اگر شما ایران و حزب‌الله را رها کنید ما با شما کاری نداریم و می‌توانید بر سر قدرت بمانید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به کشمکش‌های کره شمالی در برابر آمریکا، گفت:‌ آدم خجالت می‌کشد که یک کشور فاقد ایدئولوژی مانند کره شمالی در مقابل آمریکا می‌ایستد و آن وقت یک عده‌ای در داخل کشوری که انقلاب امام خمینی(ره) در آن، دنیا را تکان داد می‌گویند که به حرف آمریکا گوش دهیم.

رحیم‌پور ازغدی با تأکید بر اینکه تروریسم مفهومی برآمده از انقلاب فرانسه است که طی یک سال در پاریس سر 80 هزار نفر را با گیوتین قطع کرد، اظهار کرد: آنها پدر جد داعش هستند که پس از انقلاب فرانسه به سایر کشورها سرازیر شدند و همه را قطع عام کردند.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت قدرت دفاعی کشور، خاطرنشان کرد: اگر انبارهای موشک ما از آمریکا و روسیه بیشتر باشد ولی امثال آن آدم‌های دهه 60 را نداشته باشیم آن وقت دیگر نمی‌توانیم در برابر دشمنان کاری کنیم، چنانچه انبارهای موشک شاه توسط اسرائیل پر شده بود ولی نتوانست کاری کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر تقدم نیروی انسانی مخلص بر ابزار آلات دفاعی، بیان کرد: اکنون شاهدیم که مردم پابرهنه یمن در مقابل موشک باران آل سعود ایستادگی کرده‌اند.

رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه داشتن تسلیحات از حیث خود امری ضروری است، اظهار کرد:‌ در همان دهه 60 که با پشتوانه نیروی انسانی و مخلص در مقابل صدام ایستادگی کردیم، اگر از قدرت موشکی برخوردار بودیم آنها از ترسشان هرگز جرئت حمله نمی‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه در دوره کنونی هیچ ارتشی در دنیا نیست که فکر حمله به ایران را کند، تأکید کرد: این به دلیل تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور است که ما در دوران جوانی خود خواب این را هم نمی‌دیدیم که به این جایگاه برسیم.

 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان گفت: امروز شاهدیم که به پشتوانه امنیتی که نیروهای نظامی ایجاد می‌کنند، 20 میلیون نفر از نجف تا کربلا بزرگترین راهپیمایی تاریخ را برگزار می‌کنند و ان‌شاءالله این جمعیت تا قدس هم خواهد رفت.

انتهای پیام/

در دهه 60 با پشتوانه نیروی انسانی مخلص در مقابل صدام ایستادگی کردیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه شبکه خبری المیادین، بشار اسد رییس جمهور سوریه طی سخنانی تاکید کرد که مواضع این کشور از زمان آغاز آرمان فلسطین در سال ۱۹۴۸ ثابت بوده و حتی یک لحظه و تحت هیچ شرایطی تغییر نکرده است.

وی اظهار داشت که سوریه بدون تردید تمام آنچه را که لازم بوده و در حد امکانات این کشور بوده به فلسطینیان و عناصر مقاومت ضد اسراییل تقدیم کرده است.

اسد تاکید کرد که مواضع دمشق نسبت به مقاومت و موضع‌گیری‌های آن نه تنها هیچ تغییری نکرد، بلکه عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده و حوادث و تحولات نشان می‌دهد که کسی که قدرت تصمیم‌گیری ندارد، آینده‌ای نیز نخواهد داشت و کسی که قدرت ندارد هیچ ارزشی در این دنیا ندارد و کسی که برای رسیدن به وطن خود مقاومت نمی‌کند، شایسته داشتن وطن نیست.

رییس جمهور سوریه با اشاره به جانبداری کورکورانه دولت‌های غربی از صهیونیست‌ها تاکید کرد که این موضوع تازه‌ای نیست. وی اشاره کرد که تسلیم شدن گرچه می‌تواند احساس کاذب و موقت امنیت و چه بسا قدرت به انسان بدهد، اما نمی تواند تضمین کننده بقای تسلیم شدگان باشد. در این صورت[تسلیم در برابر دشمن] دیگر تاریخ مصرف این اشخاص و دولت‌ها به پایان می‌رسد و وقتی تاریخ مصرف آنها به پایان برسد، این کشورها ویران شده و دچار فروپاشی و نابودی می‌شوند.

کد خبر 6096858

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • تصاویری از عملیات موفق حماس علیه پایگاه نظامیان صهیونیست | قدرت موشک‌های کوتاه برد رجوم را ببینید + ویدئو
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند