Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه قاینات با بیان این که همایش بزرگ"شکوه مقاومت "درشهرستان قاینات برگزار خواهد شدگفت: بالغ بر 252برنامه در هفته بسیج در شهرستان قاینات خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاینات در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد :در بسیج ظرفیت های بسیاری داریم وبایستی به این ظرفیت ها توجه ویژه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:ظرفیت های بسیج مانند انقلابی بودن، کارآمد بودن،انعطاف‌پذیری و...است   که این ظرفیتهاباعث حفظ انقلاب شده است و قدرت بسیج به لطف خدا و با تلاش ها و برنامه ریزی های انجام شده در عرصه های مختلف کاری کرده است  که فکرآفند را از ذهن دشمنان خارج کرده و به پدافند در مقابل قدرت خیره کننده این تشکل الهی پرداخته اند

برات زاده با اشاره به شعار محوری هفته بسیج سال ۹۶ " بسیج مظهر مردم سالاری دینی"گفت: توجه ویژه به اعتلای بسیج در عرصه‌های دفاع ،فرهنگ ،علم و خدمات اجتماعی و توجه ویژه به رویکرد مسجد محوری ، نمایش اقتدار و آمادگی دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی ، ترویج گفتمان انقلابی گری ، مردمی کردن بزرگداشت هفته بسیج ، توجه به تنوع و جذابیت برنامه های بسیج برای کلیه مخاطبان  باهدف جذب حداکثری، بهره برداری حداکثری از کلیه ظرفیت‌های رسانه‌ای قبل از هفته و در طول هفته بسیج، بهره‌برداری حداکثری از فضای مجازی در قبل و حین هفته بسیج ،خدمات‌رسانی وسیع  به مردم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اردوهای جهادی و ظرفیت‌های اقشار تخصصی بسیج  از جمله اهداف برنامه های هفته بسیج امسال است.

 

فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت:هفته بسیج امسال از ۲۹ آبان ماه ۹۶ آغاز خواهد شد که امسال در شهرستان قاینات  بالغ بر252برنامه در 33فصل وعنوان اجرا خواهد شد.

برات زاده افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی شامل افتتاح کتابخانه،خانه عالم،حوزه وپایگاه بسیج،گلزارشهدا،برپایی نمایشگاههای اقتصاد مقاومتی،اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم،اعزام تیم های درمانی به مناطق محروم،برگزاری نشست های روشنگری با موضوع اعتلای فرهنگی واجتماعی در سطح پایگاههای بسیج ،برگزاری همایش پیشکسوتان بسیجی،برگزاری همایش انقلابیون جوان،آغاز طرح گشت محله محور،تجدید پیمان با شهدای گمنام،غبار روبی مزار شهدای شهرستان قاین،تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان "شکوه مقاومت "،دیدار با امام جمعه وفرماندار شهرستان،اعزام سخنرانان به مدارس،دیدار با خانواده شهدا،رزمندگان وآزادگان ،برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خواهران وبرادران در رشته های والیبال،فوتسال،دارت  وطناب کشی،برگزاری همایش دوچرخه سورای،برگزاری یادواره های شهدا در سطح شهرستان قاینات،برگزاری مسابقات قرآنی در حوزه های بسیج،مراسم شبی با شهدا،توزیع سبد غذایی در بین محرومین ،محفل انس با قرآن،برگزاری اردوهای زیارتی وسیاحتی ویژه حلقه های شجره طیبه صالحین،همایش مادران بهشتی،اجرای پلاک افتخار ونصب آن بر سردرب منازل خانواده های شهدا،همایشان بسیجیان عشایر،همایش جوانان غیر بسیجی،همایش"خدیجه محور وحدت اسلامی" از اهم برنامه های هفته بسیج شهرستان قاین است.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات از دیگر برنامه های هفته بسیج شهرستان را ارائه میز خدمت در مساجد ودعوت از مدیران جهت ارائه گزارش عملکرد فعالیت هایشان وپاسخگویی به سوالات مردمی برشمرد وگفت: راه اندازی تریبون بی تعارف وانتظارات مردم از بسیج از دیگر برنامه هایی است که در طول هفته بسیج در سطح شهرستان برگزار خواهدشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد