Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه کمک به زلزله زدگان غرب کشور با حضور فرماندهی و مسئول بسیج مساجد و محلات و عملیات و فرهنگی اجتماعی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرماندهان حوزه‌های بسیج مساجد و محلات و بسیج دانش آموزی و طلاب و روحانیون در اتاق جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سرهنگ پاسدار حمید دامغانی با تسلیت به داغ دیدگان این حادثه با اشاره به کمک‌های اقشار مختلف مردم به آسیب دیدگان این حادثه گفت: تاکنون ۶۰ میلیون ریال وجه نقد و ۲۰۰ تخته پتو برای کمک به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور جمع آوری شده است.
وی افزود: علاوه بر این‌ها پوشاک و مواد غذایی نیز توسط بسیجیان اهدا و همچنان در حال جمع آوری این کمک‌ها برای آسیب دیدگان این حادثه در مساجد و محلات توسط پایگاه‌های بسیج هستیم.
دامغانی با بیان اینکه تلاش شود تا کمک‌ها هر چه سریعتر جمع آوری و ارسال شود گفت: با توجه به نیاز‌های بلند مدت این عزیزان به سرپناه تلاش شود تا وجوه نقد جمع آوری شود تا بتوان به این خانواده‌ها کمک بیشتری با توجه به نیاز خود انجام دهند.
در این جلسه فرماندهان حوزه‌ها و اقشار بسیج به ارائه گزارش فعالیت‌های خود در زمینه کمک به زلزله زدگان نمودند و بر جمع آوری کمک‌ها به اشکال مختلف از جمله توزیع صندوق‌های کمک به زلزله زدگان و ایجاد گشت جمع آوری کمک‌ها در سطح شهر تاکید کردند.
لازم به ذکر است: شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۷.۳ درجه در مقیاس امواج درونی زمین، بخش‌هایی از استان‌های غرب کشور را لرزاند و موجب کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل فرحبخش، صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از مسیل های بالادست شهرستان زرند در سیل اخیر اظهار داشت: با توجه به میزان بارش چند روز اخیر، ایجاد برخی مشکلات و تحمیل خسارت‌ها اجتناب ناپذیر است، اما بایستی بررسی کامل صورت گرفته و با شناسایی افراد خسارت دیده و برآورد میزان خسارت ناشی از وقوع سیلاب دستگاه‌های حمایتی، شهروندان و خیرین برای تسکین دردهای آسیب دیدگان تدبیری اتخاذ نمایند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده توسط فرمانداری، شهرداری‌، ادارات و دستگاه‌های مربوطه در مدیریت بحران ستودنی است، افزود: با توجه به اینکه بخش عمده شهر زرند در منطقه سیلابی واقع شده است، شایسته است دستگاه‌های مسئول اقدامات پیشگیرانه مؤثری را از جمله ایجاد حلقه‌های آبخیز داری جهت دفع بحران و مدیریت آن انجام دهند.

وی با بیان اینکه ایجاد حلقه‌های حفاظتی آبخیزداری جدید باید در دستور کار قرار گیرد، خاطر نشان کرد: دستگاه قضائی زرند نیز همواره در حوزه مدیریت بحران و پیشگیری از هر گونه آسیب به جان و مال شهروندان و دفع خطر از شهرستان خود را مسئول دانسته و همواره پشتیبان دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در حوزه مدیریت بحران خواهد بود.

کد خبر 6091073

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان