Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@15:20:38 GMT

کمک های مردمی از شهرستان خرامه در حال جمع آوری است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۵۱۳۵

کمک های مردمی از شهرستان خرامه در حال جمع آوری است

همشهریان عزیز می توانند کمک های غیرنقدی خود شامل پتوی نو، لوازم گرمایشی، خرما، کشمش، کنسرو و خشکبار، لوازم بهداشتی، شیرخشک و وسایل بهداشتی نوزاد را به مرکز هلال احمر خرامه تحویل دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صدای خرامه، محسن صباغ نژاد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خرامه اظهار داشت: این مجموعه آمادگی خود را جهت  دریافت  وجمع اوری  کمک های مردمی به هموطنان حادثه دیده زلزله مناطق غربی کشور اعلام می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همشهریان عزیز می توانند کمک های  غیرنقدی خود شامل پتوی نو، لوازم گرمایشی، خرما، قصب، کشمش، کنسرو و خشکبار، لوازم بهداشتی، شیرخشک و وسایل بهداشتی نوزاد را به مرکز هلال احمر خرامه تحویل دهند.

صباغ نژاد ادامه داد: کمک های نقدی نیز از طریق صندوق جمعیت هلال احمر با مراجعه به شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان خرامه به آدرس انتهای بلوارورودی شهر جنب ترمینال ایمان و پایگاههایی که در سطح شهر دایر شده جمع آوری خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خرامه گفت: خیرین عزیز می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد بانک های ملت، ملی، صادرات، رفاه، مسکن، دی، تجارت، سپهر،  پارسیان، شهر و آینده واریز کرده و فیش آن را به جمعیت هلال احمر شهرستان خرامه تحویل دهند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: سرنشینان این خودرو‌های سواری در سیلاب شهرستان واقع در مناطق تنگل خرگرد، مهرآباد و پارک جنگلی ورودی شهر خواف گرفتار شده بودند.   محمد افشار مقدم افزود: با توجه به تعطیلی روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، تعدادی از خانواده‌ها به تفرجگاه‌های شهرستان خواف عزیمت کرده بودند که به دنبال بارش شدید باران و بروز سیلاب، با مشکلاتی مواجه شدند.   وی ادامه داد: پنج تیم امدادی متشکل از ۳۰ امدادگر و نجاتگر با استفاده از پنج دستگاه خودرو کمک دار، یک دستگاه کامیون سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت امدادی به این مناطق اعزام شدند و به خودرو‌های گرفتار در سیلاب امدادرسانی کردند.   رییس جمعیت هلال احمر خواف گفت: به دنبال فراخوان جمعیت هلال احمر خواف، ۵۰ نفر از امدادگران این شهرستان برای ارایه خدمات امدادی روز شنبه در حالت آماده باش قرار گرفتند.  

دیگر خبرها

  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر