Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@00:03:21 GMT

عده‌ای می‌خواهند یاد و نام شهدا فراموش شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۵۷۶۰

عده‌ای می‌خواهند یاد و نام شهدا فراموش شود

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت:هدف داعش عراق و سوریه نبود، بلکه برای از بین بردن اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی بود تا عوامل قدرت ملی ما را تضعیف کند تا ما تاب مقابله با دشمن را نداشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سردار غلام عسکر کریمیان صبح امروز در همایش سالروز آزادسازی سوسنگرد که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه پس از تثبیت انقلاب و شکست تجزیه قومیت‌ها در ایران، امام خمینی سخن از صدور انقلاب اسلامی به میان آوردند اظهار کرد: تفکرات انقلاب اسلامی درفراسوی مرزهای ایران هم حرکت می‌کند و بستر لازم برای تشکیل تمدن اسلامی و ظهور حضرت مهدی را فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما در زمان آغاز جنگ توان و آمادگی رزم لازم برای مقابله با حملات وسیع دشمن را نداشت ابراز داشت: مصداق شاخص و بارزی از فرمان رهبری برای آتش به اختیار در برابر دشمن، حضور رزمندگان در سوسنگرد و آزادسازی مجدد آن بود که اگر وحدت و انسجام نیروهای مسلح نبود، قطعاً نمی‌توانستیم امر مولا را عملی کنیم و سوسنگرد را در عرض یک روز آزاد کنیم.

سردار کریمیان با تاکید بر اینکه وقتی عرصه نبرد روشن و واضح است و دشمن در برابر ماصف کشیده است، تکلیف ما خیزش و برخاستن است خاطرنشان کرد: وقتی ارزش‌های انقلاب ما زیر شنی تانک برود نمی‌توانیم منتظر دیگران باشیم، هر جا حول محور ولایت به انسجام رسیدیم موفق شدیم، که نمونه بارز آن وحدت نیروهای مسلح در آزادسازی سوسنگرد بود که مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ما با عراق نجنگیدیم بلکه با 44 کشور جنگیدیم ادامه داد: دفاع مقدس جنگ حسینیان زمان با یزیدیان زمان و جنگ حق و باطل بود چراکه انقلاب و دفاع مقدس متأثر از فرهنگ عاشورایی بود.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان اینکه بچه‌های ایران و آذربایجان با وحدت و انسجام حول محور ولایت آگاهانه و تکلیف مدار و با رسالت خود وارد میدان شدند و خداوند همان «ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» را که وعده داده بود عملی کرد گفت: تجهیزاتی که امروز داریم باعث افتخار است ولی کافی نیست چراکه بهتر از آن را دشمن دارد ولی آنچه دشمن ندارد، ولایت مداری، اخلاص، ارزشی بودن، انقلابی بودن و وحدت است که باید این عامل برتر ساز را تقویت کنیم.

وی حضور مدافعان حرم در عراق و سوریه را یادآور شد و با اشاره به اینکه بی خاصیت و بی تفاوت نیستیم که آمریکا از آن سوی دنیا بیاید آدم کشی کند ولی ما در برابر آن کاری نکنیم ابراز داشت: هدف داعش، عراق و سوریه نبود، بلکه برای از بین بردن اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی بود تا عوامل قدرت ملی ما را تضعیف کند تا ما تاب مقابله با دشمن را نداشته باشیم.

سردار کریمیان با تاکید بر اینکه تدبیر رهبری بود که مرزهای دفاع از میهن را هزاران کیلومتر از مرزهای جغرافیایی ایران دورتر برد تصریح کرد: این تدبیر نشان داد که مرز و وطن ما اسلام است هر چند که به مرز جغرافیایی خود دل سپرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امروزه مسیر ادامه راه شهدا پیچیده‌تر و سخت‌تر شده است اضافه کرد: با جهاد کبیر مواجه هستیم، باید روی پای خود بایستیم و نگذاریم هویت انقلابی و اسلامی ما را از ما بگیرند. نباید از مسیر و راه دشمن تبعیت کنیم.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان اینکه اگر امت در صحنه باشند دشمن نمی‌تواند ضربه‌ای به کشور وارد کند افزود: دشمن به دنبال ایجاد نا امنی و تفرقه و دو قطبی است که برای حضور در چنین صحنه‌ای نیاز به ایمان و اعتقاد قوی داریم. ما همچنان به امام و شهیدان وفاداریم و اجازه نمی‌دهیم پرچم برافراشته شهدا بر زمین بیافتد. عده‌ای می‌خواهند یاد و نام شهدا فراموش شود و نباید اجازه دهیم شهدا فراموش شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای کشور و رهبری تولید قدرت کنیم که در این صورت دشمن نمی‌تواند در برابر این قدرت تاب بیاورد، گفت: این تولید قدرت، قدرت بازدارندگی است که به کشور، ناموس و اعتقادات نتواند تعدی کند. حفظ وحدت، افزایش قدرت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... جزو مؤلفه‌های قدرت است که دشمن به دنبال زدن یک به یک این مؤلفه‌ها است.

این مقام ارشد نظامی خاطر نشان کرد: رصد و شناخت حرکات دشمن از الزامات حضور در میدان نبرد با استکبار جهانی است.

انتهای پیام/

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری