Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:33:31 GMT

تشییع پیکر پاک 2 شهید تازه تفحص شده البرزی در کرج

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۶۳۲۳

تشییع پیکر پاک 2 شهید تازه تفحص شده البرزی در کرج

کرج- ایرنا- رئیس بنیاد شهید منطقه یک کرج گفت که فردا همزمان با سالروز وفات رسول گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پیکر پاک 2 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در کرج تشییع و به خاک سپرده می شود.

سید محمد حسینی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم تشییع پیکر پاک این 2 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس ساعت 9 صبح فردا از میدان شهدای کرج تا آستان مقدس امامزاده حسن (ع) انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: نیروهای مسلح استان البرز صبح فردا همزمان با روز 28 صفر دسته عزاداری راه اندازی کرده اند که پیکر پاک این 2 شهید را نیز بر روی دست های خود حمل کرده و تشییع می کنند.
وی گفت: یکی از این شهدا، شهید قاسم شاهدی علی آبادی بوده که در سال 61 در منطقه سومار و در عملیات مسلم بن عقیل به شهادت رسیده بود که پیکر پاکش در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) حصارک کرج آرام خواهد گرفت.
حسینی افزود: شهید دیگر سید غلامرضا سادات بوده که در عملیات والفجر 8 و در منطقه ام الرصاص در سال 62 به شهادت رسیده بود.
زمان برگزاری مراسم یادبود این 2 شهید گرانقدر 8 سال دفاع مقدس متعاقبا اعلام می شود.
6156 / 1535 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهنامه پژوه بمی در خاک آرام گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر محمدعلی علومی، نویسنده، طنزپرداز، اسطوره‌شناس و پژوهشگر بمی صبح سه شنبه در شهر بم برگزار شد.

این نویسنده، اسطوره‌شناس، پژوهشگر و طنزپرداز متولد ۱۶ فروردین سال ۱۳۴۰ در شهر بم است و تألیف ده‌ها عنوان کتاب با موضوعات داستانی و پژوهشی و صدها عنوان مقاله مطبوعاتی و پژوهشی حاصل یک عمر فعالیت‌های او می‌باشد.

پیکر زنده یاد محمد علی علومی از مسجد جامع شهر بم بر دوش هنرمندان و مردم هنردوست تشییع و سپس در قطعه هنرمندان این شهر به خاک سپرده شد.

کد خبر 6099532

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مهدی مزرئی نوده در بندرعباس
  • ترکیب دل‌انگیزی از ایران و عراق و افغانستان
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • شاهنامه پژوه بمی در خاک آرام گرفت
  • تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین