Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@03:30:13 GMT

200 روستا و یک شهر زلزله دیده کرمانشاه بازسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۷۶۸۱

200 روستا و یک شهر زلزله دیده کرمانشاه بازسازی می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین گفت: بازسازی 200 روستا به همراه شهر گیلانغرب در مناطق زلزله زده کرمانشاه برعهده این دستگاه قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد همتیان در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به خدمات و تجربیات بنیاد مسکن قزوین در بازسازی مناطق زلزله زده ورزقان در آذربایجان شرقی تصمیم گرفته شد که بازسازی بخشی از مناطق زلزله زده کرمانشاه به ما واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به محض وقوع حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه، بنیاد مسکن قزوین ضمن ارسال چندین دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از جمله یک دستگاه بیل زنجیره ای به منظور آوار برداری به همراه یک دستگاه لودر به مناطق زلزله زده، آمادگی خود را به منظور کمک به حادثه دیدگان اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین اذعان کرد: تیمی از کارشناسان ارزیاب این نهاد متشکل از 15 نفر به عنوان ستاد معین و به منظور کمک به هموطنان زلزله زده استان کرمانشاه در گیلانغرب استقرار یافته اند.

وی عنوان کرد: بازسازی 200 روستا به همراه شهر گیلانغرب در مناطق زلزله زده کرمانشاه برعهده این دستگاه قرار گرفت.

همتیان گفت: از سوی سخنگوی دولت نیز پیش از این اعلام شده بود برای احداث و بازسازی منازل حادثه دیده در مناطق شهری 350 میلیون ریال وام و 60 میلیون ریال به صورت بلاعوض و در مناطق روستایی نیز 250 میلیون ریال وام به همراه 50 میلیون ریال بلاعوض از سوی دولت در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : پروژه آبرسانی نرژی چقابور دالاهو در بخش گهواره توسط قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف کرمانشاه در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در فاز اول این پروژه، آبرسانی به بیش از ۲۰ روستا که عمدتا با تنش آبی مواجه هستند در دستور کار قرار گرفته که در جهت تحقق این هدف تاکنون بیش از ۲۵ کیلومتر لوله‌گذاری اجرا و ۶۰۰ مترمکعب مخزن ساخته شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه ابزار امیدواری کرد؛ در صورت تأمین اعتبار، ۱۰ روستای هدف این مجتمع که بیشترین تنش آبی را دارند، تا پایان نیمه اول سال‌جاری و ۱۰ روستای دیگر در فاز اول این پروژه هم تا پایان سال‌جاری از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور