Web Analytics Made Easy - Statcounter

خمین - ایرنا - کاروان 140 نفری راهیان نور ویژه دانش آموزان دختر روز پنجشنبه با بدرقه جمعی از مسئولان از دبیرستان تربیت محلات به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات در گفت و گو با ایرنا گفت: دانش آموزان دختر مقاطع متوسطه این شهرستان در قالب درس آمادگی دفاعی، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ دوم پاسدار علی مطلبی افزود: اعضای این کاروان دانش آموزی در مدت سه روز از مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه، هویزه، فتح المبین، بستان بازدید و از نزدیک با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.
سرهنگ دوم پاسدار مطلبی افزود: یک دستگاه آمبولانس، و یک دستگاه خودروی تامین و راوی و مبلغه این کاروان را همراهی می کند تا در طول سفر بتوانند خدمات مناسب را به زائران ارایه دهند.
وی اظهارکرد: این اردوها بستری مناسب برای نسلی است که جنگ را درک نکرده‌اند و دانش‌آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام در این اردوها اشنا می شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات گفت: دانش‌آموزان با شرکت در این اردوها با شهدا و دفاع از ارزش‌های اسلامی و حفظ نظام مقدس اسلامی پیمان خواهند بست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات گفت: اعزام راهیان نور دانش‌آموزی هر سال با مشارکت آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت اجرایی می‌شود.
سرهنگ دوم پاسدار مطلبی با اشاره به برنامه های فرهنگی ویژه کاروان‌های راهیان نور اعزامی از شهرستان محلات گفت: سپاه ناحیه مقاومت محلات ضمن برنامه‌ریزی برای اعزام، برنامه‌های فرهنگی شامل برگزاری مسابقات کتابخوانی از وصایای شهدا و اقامه نماز جماعت را برای تمامی کاروان‌های اعزامی به سرزمین نور را در دستور کار دارد.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی دارای 55 هزار نفر جمعیت و در فاصله 115 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد

گردهمایی بزرگ زائران اعزامی به حج در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، این گردهمایی آئینی بیشتر به منظور آشنایی و آموزش اولیه با مناسک حج تمتع، هرسال پیش از اعزام‌ زائران به عربستان در مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در استادیوم ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار شد، علاوه‌بر جمعی از زائران اعزامی به حج ۱۴۰۳، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، مسئولان سازمان حج و زیارت و دیگر مقامات کشوری حضور داشتند و آخرین اطلاعات و راهنمایی‌ها را درباره این سفر معنوی به زائران ارائه کرند.

امسال حدود ۸۷ هزار نفر از ایران به حج واجب اعزام می‌شوند، که از این میان ۸۵ هزار نفر زائر و بقیه عوامل خدماتی حج هستند. اعزام زائران از ۲۳ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و برگشت زائران به کشور در تیرماه خواهد بود.

در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران