Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک زنجانی حاضر در سرپل ذهاب با اشاره به خدمت‌رسانی گروه پزشکی در منطقه گفت: تا لحظه آخر در کنار مردم مناطق زلزله زده می‌مانم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; زلزله غرب کشور این روزها به خبر نخست رسانه‌ها تبدیل شده و از همان ساعات اولیه استانهای مختلف کشور به کمک زلزله‌زدگان کرمانشاه شتافته‌اند و کمک‌های مردمی نیز در شهرهای مختلف جمع‌آوری و برای مردم این مناطق ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نیازهای ضروری زلزه‌زدگان خدمات پزشکی و دارویی است که در این حوزه نیز حضور متخصصین و ارسال کمک‌های دارویی و بهداشتی در این چند روز مشاهده می‌شود.

نگین حاج‌ علی‌اکبری یکی از پزشکان زنجانی که برای خدمت به مردم مناطق محروم شهرستان پل ذهاب را انتخاب کرده از همان ساعات اولیه زلزله در منطقه حضور داشته و خالصانه به صورت شبانه روز به ارائه خدمت می‌پردازد.

حاج علی‌اکبری متخصص زنان بوده و بعد از زلزله چندین عمل جراحی را در منطقه انجام داده و تا این لحظه 5 کودک نیز در سرپل ذهاب چشم به جهان گشوده‌اند، این پزشک زنجانی با توجه به شرایط بحرانی منطقه خدمات پزشکی زیادی را برای مجروحان و مصدومان انجام داده است.

حاج علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با تسلیت به خانواده جان باختگان زلزله غرب کشور اظهار کرد: از یک جهت از این اتفاقی که برای مردم خوب این منطقه افتاده ناراحتم اما از طرف دیگر خوشحالم که توانسته‌ام آن چه در توان دارم را برای کمک به مردم این منطقه به کار گیرم.

وی با بیان اینکه از یک سال گذشته تا به امروز در سرپل ذهاب حضور داشته و برای مردم خدمت می‌کنم، ابراز کرد: بنده در روز زلزله کشیک بودم و از همان ساعات اولیه در کنار مصدومان و مجروحان حضور داشتم.

این پزشک زنجانی بیان کرد: در روز نخست با توجه به شرایط همه درگیر مجروحان بودیم اما از روزهای بعد بنده کارهای مربوط به زنان، زایمان و زنان مجروح باردار را انجام دادم که چندین عمل جراحی نیز در همین چند روز انجام شده است.

وی با اشاره به متولد شدن پنج نوزاد در سرپل ذهاب تا به امروز از اینکه توانسته خدمتی برای هموطنانش در این منطقه انجام دهد، ابراز خوشحالی کرد و گفت: بنده خدمت به هموطنانم را وظیفه خود می‌دانم، مردم این منطقه دچار مصیبت بزرگی شده و 80 درصد خانه‌هایشان دچار آسیب شده است.

حاج علی‌اکبری با بیان اینکه برخی از همین مجروحان چند نفر از اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند، اظهار کرد: دیدن این صحنه‌ها دل هر انسانی را به درد می‌آورد بنابراین همه باید برای خدمت به این مردم تلاش کنیم.

وی بیان کرد: حس عجیبی دارم و از اینکه می‌توانم در کنار این مردم باشم و برای آنها خدمت کنم برای من لذت بخش است و هیچ‌گاه در این راه خسته نمی‌شوم.

این پزشک زنجانی با اشاره به مهمترین نیازمندی‌های مردم این منطقه عنوان کرد: از لحاظ غذا و دارو نیازمندی‌ها تامین شده اما در حال حاضر مردم این منطقه بیشتر به وسائل گرمایشی، کیسه خواب، پتو و امکانات این چنینی نیاز دارند که از مردم استانهای مختلف می‌خواهیم به کمک این مردم بیایند.

وی با بیان اینکه از گذشته با محرومیت‌های این منطقه آشنایی داشته و به خاطر این خدمت برای این مردم را انتخاب کردم، افزود: مردم سرپل ذهاب در محرومیت بودند که این زلزله بر محرومیت و مشکلات آنها افزود که امیدواریم همه برای کمک به مردم این منطقه به صحنه بیایند.

حاج علی‌اکبری تصریح کرد: کمک رسانی به شهرها نسبت به روستاها بهتر است، در برخی روستا مردم چند روزی را در سرما گذرانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم از راه‌های مطمئن به مردم مناطق زلزله زده کمک کنند، خاطرنشان کرد: مردم این مناطق به واقع ساده زیست و خون گرم هستند که امیدوارم با همت مضاعف مشکلات‌شان برطرف شود.

این پزشک زنجانی با بیان اینکه خودم را در غم و اندوه مردم عزیز کرمانشاه و سرپل ذهاب شریک می‌دانم، تصریح کرد: از اینکه در این روزها به حجم کاری ما افزوده شده خسته نمی‌شوم و هرچه در توان دارم را در اختیار این مردم قرار می‌دهم.

وی بیان کرد: دستیاران روانپزشکی کرمانشاه نیز کار کمک رسانی داوطلبانه به زلزله زدگان را آغاز کرده‌اند که در این راستا صنوبر گلشنی و فیروزه فرشچیان معتمدین گروه روانپزشکی ویان هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز