Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری همایش وحدت؛ شاهرگ جهان اسلام با حضور منتخبان کارگاهها، تاکید کرد: این همایش با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از منتخبان در ایام ولادت نبی مکرم اسلام در هفته وحدت در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین محمد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: کارگاره های آموزشی وحدت شاهرگ جهان اسلام طرحی بود که توسط سید محمد میرقلنج یکی از استید برجسته قرآنی استان نوشته شده و پس از تصویب سازمان دارالقرآن کشور، در تمامی استان هایی که دارای ترکیب جمعیتی تشیع و تسنن هستند، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کارگاه ها ویژه اقشار تاثیر گزار مربیان قرآنی، مدیران قرآنی، روحانیون اهل سنت مستقر در استان و مربیان مدارس در شهرهای ارومیه، خوی، نقده و شاهیندژ برگزار می شود که در پایان به برگزیدگان مدرک معتبر دوره های ضمن خدمت اعطا می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری همایش «وحدت؛ شاهرگ جهان اسلام» با حضور منتخبان کارگاهها، تاکید کرد: این همایش با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از منتخبان در ایام ولادت نبی مکرم اسلام در هفته وحدت در ارومیه برگزار می شود.

حجت الاسلام داداش زاده با بیان برخی دیگر از مهمترین برنامه های هفته وحدت در آذربایجان غربی اذعان داشت: محفل انس با قرآن کریم در تمام شهرهای استان با عنوان منادیان وحدت در ایام هفته وحدت با حضور قاریان مشهور و برجسته استان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت سبک زندگی قرآنی در جامعه ما، تصریح کرد: ۵ کارگاه تخصصی تفسیر در شهرهای ارومیه، نقده، خوی، تکاب و میاندوآب با محوریت سبک زندگی قرآنی و اهمیت آن در زندگی مردم مسلمان ایران اسلامی همراه با اعطای مدرک معتبر از سازمان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در ایام پایانی ماه صفر، بیش از ۳۴۰ روحانی مبلغ به سراسر استان اعزام شدند که این اعزام همزمان با شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و ثامن الحجج امام رضا(ع) است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم

۲ هنرمند شناخته‌شده عرصه موسیقی روز بیستم اردیبهشت سال جاری پس از مدت‌ها دوری از اجرا‌های مشترک، کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان یزدانیان و حسام اینانلو ۲ هنرمند برگزیده و شناخته‌شده موسیقی روز بیستم اردیبهشت بعد از مدت‌ها دوری از اجرا‌های مشترک، کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند.


دراین کنسرت که با مدیریت هنری مسعود برزی و سعید برزی برگزار می‌شود، پیمان یزدانیان نوازنده پیانو و حسام اینانلو نوازنده کمانچه به اجرای قطعاتی می‌پردازند.


پیمان یزدانیان و حسام اینانلو چندین سال است که به صورت مستمر تجربیات موسیقایی خود را در قالب همنشینی‌های بداهه با یکدیگر تقسیم می‌کنند. حاصل استمرار این همکاری، رسیدن به بیانی مشترک از ۲ دنیای موسیقایی متفاوت بوده و تاکنون با چند اجرای رسمی در تالار وحدت و مجموعه‌های دیگر همراه شده است.


پیمان یزدانیان بیش از ۲۰ سال است که به آهنگسازی در حوزه موسیقی کلاسیک و همچنین نوازندگی پیانو مشغول و آثارش توسط نوازندگان و ارکستر‌های مختلف در فرانسه، چین، ایتالیا و ایران روی صحنه رفته و در کنار آن رسیتال‌های متعدد پیانو نیز اجرا کرده است. او تا کنون شش آلبوم با عنوان‌های «برداشت»، «برداشت دوم»، «گذر»، «همراه با باد»، «سوئیت‌ها» و «از انعکاس شهر‌های دور» را منتشر کرده است.


حسام اینانلو نیز که سابقه همکاری با گروه «شیدا» (به سرپرستی شادروان محمدرضا لطفی) و گروه «ماهریز» و «نهفت» را دارد تا کنون چهار اثر به نام «رهگذار»، «صبح امید»، «در آئینه اوهام» و «چارراه» منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه